دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 فروردين 1396 - 10:01

وزیر ارشاد در گفت‌وگو با آنا: بستر نشاط ملی را بدون حاشیه گسترش دهیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه «جشنواره های سال 95 بهتر از سال‌های قبل بود»، گفت: باید تلاش کنیم بستر نشاط ملی را بدون حاشیه گسترش دهیم .
کد خبر : 167074

سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، در ارزیابی عملکرد چهار ساله حضور خود در دولت حسن روحانی اظهار کرد: در این مدت چهار سال از صبح تا شب به عنوان یک وظیفه دینی و ملی تمام وقت در خدمت مردم بودم و هر آنچه انجام دادم صرفا با نیت خدمت به مردم و کسب رضای خدا بود.


وی ادامه داد: امروز معتقدم بنده به عنوان عضو دولت و همه اعضای دولت هیچ شأنی جز خدمت به مردم نداشته و نداریم و آنچه وظیفه ماست باید با تمام دقت، در کمال صداقت و شفافیت برای مردم بزرگ، بافضیلت و جامعه بسیار نجیب ایران خدمت کنیم.


صالحی امیری درباره جشنواره‌های حوزه وزارت ارشاد در سال 95 تصریح کرد: به اعتقاد من جشنواره‌هایی که امسال در حوزه وزارت ارشاد برگزار شد، بهتر از سال‌های قبل بود. ضمن اینکه ما معتقدیم جشنواره‌ها حتما باید ارزیابی شوند تا به این ترتیب اشکالات آنها برطرف شود و سال‌های بعد انشاءالله باشکوه‌تر از سال 95 این جشنواره‌ها برگزار شود.


وزیر ارشاد تأکید کرد: جشنواره‌ها عامل بزرگ نشاط ملی در جامعه هستند و مردم از این جشنواره‌ها خوشحال‌اند. باید تلاش کنیم بستر نشاط ملی را گسترش دهیم و از حواشی پرهیز کنیم.


سیدرضا صالحی امیری در نیمه سال 95 بعد از استعفای علی جنتی، برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته