دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1394 - 16:43

سجادی: اگر وزارت ورزش نظارتش را بیشتر کند همه سروصدا می‌کنند

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه وزارت ورزش در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نقشی ندارد و سازمان خصوصی‌سازی متولی واگذاری این دو باشگاه است.
کد خبر : 16695

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، نصرالله سجادی پس از جلسه وزیر ورزش و جوانان با پیشکسوتان فوتبال در مورد واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: خوشبختانه وزارت ورزش در این کار نقشی ندارد و سازمان خصوصی‌سازی متولی واگذاری این دو باشگاه است. شاید در برخی از شرکت‌های دولتی دیگر هم مزایده به دور سوم یا چهارم کشیده باشد اما چون آنجا ورزش و دوربین نبوده است این سر و صداها شنیده نشده است.


وی در ادامه به وضعیت مزایده باشگاه پرسپولیس و استقلال اشاره کرد و گفت: از شرایط مزایده همه باخبرند. من هم همان قدر اطلاع دارم که شما دارید. مثل اینکه تصمیم بر این شده که دوباره برای برگزاری مزایده آگهی داده شود.


معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود اراده‌ای برای خصوصی سازی وجود ندارد، افزود: اگر کسی اعتقاد دارد در بحث خصوصی‌سازی قوانین اجرا نشده می تواند این مسئله را به طور دقیق بیان کند تا بررسی شود. با این نوع کلی‌گویی‌ها نمی‌توان جو را آرام کرد.


سجادی در مورد اینکه گفته می‌شود وزارت ورزش نظارت زیادی روی فدراسیون‌ها دارد گفت: این بحث‌ها نیست. در کشور در مورد اتفاقاتی که می افتد وزیر ورزش باید به نهادهای نظارتی پاسخ بدهد و این اتفاق بر اساس قانون رخ می‌دهد اما از طرف دیگر اگر ما بخواهیم نظارت‌مان را روی فدراسیون‌ها بیشتر کنیم همه سر و صدا می‌کنند و داد و بیدادها بلند می‌شود. باید این مسئله را بپذیریم که فدراسیون و وزارت ورزش یکی است و همه آنها برای اعتلای ورزش ایران تلاش می‌کنند.


وی در پاسخ به این سوال که مقداد نجف‌نژاد از طرح دو فوریتی مجلس برای واگذاری پرسپولیس و استقلال خبر داده و اعلام کرده شاید نیازی به برگزاری مزایده چهارم نباشد، گفت: در این مورد از خود نجف‌نژاد سوال کنید. سازمان خصوصی سازی باید در این موارد پاسخ بدهد نه ما. ما فقط مالک این دو باشگاه بودیم و طبق قانون آنها را برای واگذاری به سازمان خصوصی‌سازی تحویل دادیم. اگر مجلس قانونی بدهد همه باید قبول کنیم.


سجادی در ارتباط با اینکه در صحبت‌های محمود گودرزی به نظر می‌رسد او از کارلوس کی‌روش خیلی ناراحت است، گفت: همه صحبت‌های وزیر را شنیدند و بهتر است روی آن تحلیل نکنیم.


معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در مورد اینکه آیا کمیسیون اصل 90 طی نامه‌ای محرمانه اعلام کرده انتخاب بازرس در مجمع اخیر فدراسیون فوتبال غیر قانونی بوده و مصوبات آن اعتبار ندارد، گفت: این مسئله اگر محرمانه است جوابش هم باید محرمانه باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: سجادی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته