دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1394 - 16:40
با حضور قائم مقام نمایشگاه کتاب

نرم افزار تلفن همراه نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد

مراسم رونمایی از نرم افزار تلفن همراه بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران در این نمایشگاه برگزار شد.
کد خبر : 16689

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، مسعود شهرام نیا در مراسم رونمایی از نرم افزار تلفن همراه بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران، با بیان این که با استفاده از این نرم افزار مخاظبان قادر خواهند بود که قبل از خرید کتاب اطلاعات لازم را درباره آن داشته باشند، اظهار کرد: «اطلاعات لازم از کتاب ها و ناشران داخلی و خارجی به صورت کامل در این وب سایت لحاظ شده است به این ترتیب و با استفاده از این امکان جدید نمایشگاه کتاب تهران به مرور از حالت سنتی خود فاصله می گیرد. و از امکانات نو بهره مند خواهد شد.»


در ادامه این نشست محمدحسین متولی مدیر کمیته اطلاع‌رسانی ضمن اشاره به اینمطلب که نمایشگاه کتاب تهران در مکانی که باید قرار ندارد به همین خاطر اطلاع رسانی در این حوزه بسیار حائز اهمیت است، گفت: «امسال برای نخستین بار نرم افزاری طراحی شد که از مراحل ثبت نام را تحت پوشش قرار داده است.»


وی ادامه داد: «قابلیت جستجوی چندگانه بر این برنامه دیده شده است. همچنین در این برنامه موتور جستجوگر به صورت یکپارچه تعریف شده است که موجب بالا رفتن سرعت می شود.»


در پایان این نشست طراح این برنامه پس از رونمایی از این نرم‌افزار گفت: «این برنامه قابلیت برنامه سفر را برای مخاطب فراهم می کند. در این برنامه قیمت کتاب مورد نظر، آدرس سالن ها و غرفه ناشران در نمایشگاه دیده شده است. همچنین نقشه نمایشگاه شبیه سازی شده است. بر اساس برنامه های زمان‌أبندی‌شده از صبح فردا این برنامه به در درهای وردی نمایشگاه به صورت رایگان و از طریق بلوتوث یا وای فای ارائه می شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته