دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 اسفند 1395 - 09:54

حجت الاسلام غرویان: سال 95، سال آیت الله هاشمی بود/ نتیجه دو انتخابات سال قبل تفکر آیت الله هاشمی را تأیید کرد

عضو جامعه مدرسین در ارزیابی خود از وضعیت سیاسی ایران در سال 95 گفت: من سال 95 را سال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی می‌دانم، چراکه اندیشه‌های ایشان تاثیر بزرگ خود را در تاریخ انقلاب گذاشت.
کد خبر : 166775

حجت الاسلام محسن غرویان در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا درباره مهم‌ترین رویداد سیاسی سال 95 گفت: مهمترین رویداد این سال رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی بود چرا که ایشان یک رکن و لنگری مستحکم برای نظام و انقلاب بودند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند سابقه رفاقت 60 ساله‌ای با ایشان داشتند و این حادثه ای بزرگ برای نظام بود.


وی ادامه داد: به نظر من تفکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خود را نشان داد و مردم در مراسم تشییع و ترحیم ایشان نشان دادند که به تفکر ایشان علاقه مندند.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پاسخ به پرسشی درباره تاثیر تشکیل دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی در سال 95 بر سرنوشت سیاسی کشور گفت: هر چند انتخابات این دو مجلس در سال 94 انجام گرفت اما آغاز فعالیت رسمی آنها در سال 95 بود و به نظر من تا حد زیادی تایید تفکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را می‌شد در آن‌ها دید که نتیجه آنها تأییدی بود بر تفکر ایشان.


غرویان با اشاره به اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را می‌توان رئیس معنوی مجلس خبرگان دانست، افزود: ایشان با رأی مردم نفر اول در انتخابات این مجلس شدند و این گواهی است بر این امر.


وی همچنین تاکید کرد: من سال 95 را سال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی می‌دانم، چرا که اندیشه‌های ایشان تاثیر بزرگ خود را در تاریخ انقلاب گذاشت.


این عضو جامعه مدرسین درباره نهی محمود احمدی‌نژاد از سوی مقام معظم رهبری برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان رویدادی نو در تاریخ سیاسی ایران به خبرنگار آنا گفت: این اتفاق نیز به گونه‌ای تایید مشی اعتدالی از سوی مقام معظم رهبری بود اما متاسفانه آقای احمدی‌نژاد تاکنون این مساله را رعایت نکرده است و از نهی رهبری تمرد می کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته