دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1394 - 15:55

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با حضور جمعی از معاونان دانشگاه، رییس سازمان بسیج دانشجویی استان، اعضای بسیج دانشجویی، استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار و علی کرمی به سمت مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه منصوب و معرفی شد.
کد خبر : 16649

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در این مراسم با اشاره به نقش موثر حوزه بسیج دانشجویی در دانشگاه گفت: حضور فرهنگی بسیج دانشجویی در تمامی زمینه ها قابل توجه و ارزشمند است و شورای فرهنگی دانشگاه همواره از همکاری و همراهی بسیج استقبال می کند.


دکتر شهرام فتاحی از زحمات مسئول پیشین بسیج دانشجویی قدردانی و برای مسئول جدید این نهاد مقدس در دانشگاه آرزوی موفقیت کرد.


رییس سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه نیز با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) گفت: "جهان خواران اگر بخواهند در مقابل دین ما بایستند با تمام وجود در مقابل آنها خواهیم ایستاد."بر این اساس، ما این شجاعت را از امام راحل به ارث برده ایم و اجازه نمی دهیم کسی با افکار نابخردانه خود در مقابل بسیج بایستد.


عباس اخلاقی افزود: فضای نقد در بسیج دانشجویی باید همواره باز باشد، ضرورت دارد که بسیج دانشجویی همچنان با بسیج کارکنان و اساتید همکاری و همدلی شایسته ای داشته باشد.


مسئول پیشین بسیج دانشجویی واحد کرمانشاه ارایه گزارشی از فعالیت های بسیج دانشجویی در زمان تصدی مسئولیت خود با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری "من از بسیج دانشجویی راضی هستم." گفت: همین سخن بهترین هدیه در زندگی من است و اگر فردای قیامت از من سوال کنند، مهمترین کارنامه زندگی ات چیست در جواب می گویم همین رضایت مقام معظم رهبری است. این جمله برای ما دنیایی از حرف، مفهوم و معنا است.


سبحان خسروی افزود: بزرگترین فعلی که در بسیج دانشجویی صرف شد این بود "من" را کنار گذاشتیم و "ما" را به همگان نشان دادیم.


در پایان مراسم حکم علی کرمی مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه توسط رییس سازمان بسیج دانشجویی استان به وی اهدا شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته