دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 اسفند 1395 - 16:51

سرپرست واحد انزلی با خانواده شهید پادگان دیدار کرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در دیدار با خانواده شهید اسماعیل پادگان گفت: امنیت و آسایش امروز ایران، مدیون و مرهون خون پاک شهداست.
کد خبر : 166331

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا اقدامی در آستانه فرارسیدن سال جدید و در دیدار با خانواده شهید اسماعیل پادگان از شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهادت را زیباترین نوع مرگ دانسته و اظهار کرد: همه انسان ها روزی از این دنیای فانی رخت بربسته و به سوی آن دنیا خواهند رفت اما خوش به سعادت کسانی که مرگ زیبایی چون شهادت نصیب آنان می شود.


وی با بیان اینکه اخلاص و تواضع شهدا موجب رسیدن آنان به این جایگاه می شود، خاطرنشان کرد: بی شک این شهدا چه در این دنیا و چه در آن دنیا زنده خواهند بود.


اقدامی خطاب به خانواده شهید اسماعیل پادگان تصریح کرد: تحمل فراق فرزند بسیار سخت است و پیامبر اسلام نیز در فراق فرزندش اشک ریخت.


این مسئول دانشگاهی ادامه داد: تربیت چنین فرزندانی سعادت و افتخاری عظیم بوده و حضور چنین فرزندانی نعمت بزرگی است.


وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ایرانی با رشادت مثال زدنی در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند، افزود: بی تردید این دلاورمردی و رشادت به جهت اثرگذاری لقمه حلالی بود که این جوانان و نوجوانان خورده بودند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی عنوان کرد:کسانی که خداوند را نه به خاطر رسیدن به بهشت، بلکه به خاطر خدایی پروردگار عبادت می کنند، جایگاهی بس والا و غیرقابل وصف دارند و جایگاه این شهدا نزد خداوند، چنین جایگاهی است.


اقدامی با تاکید بر اینکه این شهدا از هر نظر نخبه بودند و تحمل فراق آنان سخت است یادآور شد: امروز کشور ما امن ترین کشور منطقه و حتی دنیا بوده و بی شک این امنیت و آسایش، مدیون و مرهون خون پاک شهداست.


این مسئول دانشگاهی حضور در جمع خانواده شهدا و خدمت به آنان را جزو افتخارات مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی برشمرده و اظهار کرد: طبق فرمایش امام خمینی(ره)؛شهدا و خانواده های آنان، ولی نعمتان ما و شمع محفل بشریت هستند و این خانواده ها تا ابد عزیز و بزرگوار خواهند ماند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدبندر انزلی افزود: بی شک جایگاه خانواده شهدا نزد پروردگار،همانند جایگاه خود شهیدان خواهد بود.


به گزارش آنا، شهید اسماعیل پادگان در سال ۱۳۴۲ در بندرانزلی به دنیا آمد و در بهار سال۱۳۶۳ و در سن 20 سالگی در محور عملیاتی شرهانی به فیض شهادت نائل شد.



در پایان این دیدار سرپرست، اعضای هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حضور در مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی و غبارروبی مزار شهدا با آرمان های والای آنان، نظام و انقلاب تجدید پیمان کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته