دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 فروردين 1396 - 10:06
رئیس فدراسیون قایقرانی:

اولویت کاری سال جدید کشف استعدادهای مواد مختلف است/در سال گذشته مشکل بودجه نداشتیم

غلامرضا امینی گفت: در 3 رشته آبهای آرام، روئینگ و بادبانی 40 ماده وجود دارد که کشف استعدادها در مواد مختلف از برنامه‌های اصلی ما در سال جدید است
کد خبر : 166285

غلامرضا امینی رئیس فدارسیون قایقرانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد عملکرد این فدراسیون در سال 95 گفت: «فدراسیون قایقرانی، سه فدراسیون جهانی را مدیریت می‌کند که هر کدام عملکرد خاص خودشان را دارند. ما در سال گذشته از عملکرد رشته‌های روئینگ و آبهای آرام رضایت داریم ولی در رشته بادبانی نتوانستیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و دلیل این مساله هم این است که رشته بادبانی هنوز در ایران جا نیفتاده است و باید از پایه روی این رشته سرمایه گذاری کرد.»


وی ادامه داد: «کل برنامه‌های رشته‌های روئینگ و آبهای آرام برای مسابقات آسیایی «جاکارتا» است. ما در مسابقات «اینچئون» موفق شدیم از نظر تعداد مدال دومین فدراسیون باشیم و به همین دلیل برنامه ویژه‌ای داریم تا در مسابقات «جاکارتا» هم بتوانیم مدال‌های رنگارنگی را برای کاروان ایران کسب کنیم. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم به دلیل ظرفیت بالای این رشته ورزشی حساب ویژه‌ای را روی فدراسیون باز کرده‌اند و با تمام اردوهای ما در سال 95 که در برنامه‌های کادر فنی بود موافقت کردند.»


امینی در مورد بودجه این فدراسیون در سال 95 و دریافت تمام بودجه سال گذشته بیان کرد: «فدراسیون قایقرانی هیچ وقت در مورد دریافت بودجه مشکل نداشت و همیشه کارهای مالی فدراسیون به خوبی پیش رفت. ما در سال 95 اکثر بودجه خودمان را دریافت کردیم و مقدار کمی از بودجه ما باقی مانده بود که با جلسه‌ای که با آقای داورزنی داشتیم درخواست کردیم این مقدار باقی‌مانده از بودجه 95 را برای خرید وسایل ورزشی رشته روئینگ درنظر بگیریم.»


وی افزود: «ما در رشته آب‌های آرام توانایی تولید امکانات ورزشی تکنفره را داریم اما در رشته روئینگ باید امکانات ورزشی را کشورهای دیگر وارد کنیم.»


رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص برنامه‌های این فدراسیون در سال جدید گفت: «فدراسیون قایقرانی در سال 96 مسابقات جهانی و آسیایی را پیش رو دارد که مهمترین مسابقات ما در سال جدید به حساب می‌آیند. ضمن اینکه در حال حاضر تمام اهداف فدراسیون بازی‌های آسیایی «جاکارتا» و بعد از آن رقابت‌های المپیک 2020 توکیو است. ما در مسابقات آسیایی به دنبال آن هستیم تا در موادی که در آن مهارت داریم سرمایه گذاری کنیم تا در رقابت‌های بعدی بتوانیم نتایج مطلوبی بگیریم. در 3 رشته آبهای آرام، روئینگ و بادبانی 40 ماده وجود دارد که کشف استعدادها در مواد مختلف از برنامه‌های اصلی ما در سال جدید است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته