دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 اسفند 1395 - 12:44

پاسخ قاضی‌زاده هاشمی به قاضی‌پور: شما گاهی تنبیه بدنی هم می‌کنید/ درخواست تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت پس گرفته شده است

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با توضیح روند بررسی تحقیق و تفحص در هیأت رئیسه عنوان کرد: تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت پس گرفته شده است.
کد خبر : 166238

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در نشست علنی امروز _سه شنبه، 24 اسفندماه_ مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده 79 آئین نامه داخلی گفت: صبح برادر عزیزمان آقای قاضی‌پور هیأت رئیسه را مورد خطاب قرار داد البته این اولین باری نیست که ایشان به ما تذکر می‌دهد و گاها تنبیه بدنی هم می‌شویم.


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: این دومین بار است که عنوان می‌شود بنده حقیر حق عزیزان را درباره تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت پایمال می‌کنم.


وی ادامه داد: رسیدگی به تحقیق و تفحص در هیأت رئیسه به عهده عضو دیگر است و بنده زمانی که موضوع ارجاع شود در نوبت دستور کار قرار می‌دهم.


قاضی‌زاده هاشمی توضیح داد: کمیسیون بهداشت در گذشته یک تحقیق و تفحص داشت که با تدبیر هیأت رئیسه کمیسیون مذکور پس گرفته شد، با این حال نایب رئیس کمیسیون بهداشت هماهنگ کرد موضوع در قالب گزارش ماده 236 ارائه شود که همچنان در این باره مصوبه‌ای ندارند.


علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر تحقیق و تفحص‌ها مسیر قانونی خود را طی کنند توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد موضوع در دستور کار قرار می گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته