دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1394 - 15:05
قناعتی در گفت‌وگو با آنا:

دیوان عدالت در برابر رای عدم تخریب طبقه هفتم علاءالدین پاسخگو باشد

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه فعلا تخریب طبقه هفتم علاءالدین از سوی دیوان عدالت اداری متوقف شده است، گفت: دیوان عدالت اداری در برابر رایی که صادر می‌کند باید پاسخگوی افکار عمومی باشد.
کد خبر : 16615

ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه کمیسیون ماده 100 به تخریب طبقه هفتم علاءالدین رای داده بود اما مالک این ساختمان مدارکی را به دیوان عدالت اداری ارائه داده که منجر به توقف این تخریب شود.


وی افزود: طبق آنچه به ما گفته شده قرار است گروهی متشکل از 7 کارشناس موضوع علاءالدین را بررسی کنند و در صورتی که رای کمیسیون ماده 100 را در خصوص این ساختمان اشتباه اعلام کنند، در کل تخریب طبقه هفتم علاءالدین منتفی خواهد شد.


این عضو شورای شهر چهارم در ادامه سخنانش یادآور شد: با این وجود شهرداری و کمیسیون ماده 100 این حق را دارند که اعتراض کرده و دوباره رای دیوان عدالت اداری را به حالت قبل بازگردانند.


عضو کمیسیون عمران و حمل‌ و نقل شورای شهر تهران اضافه کرد: شهردار و رئیس شورای شهر تهران موافق تخریب طبقه هفتم علاء‌الدین هستند و در صورتی که دیوان عدالت اداری بخواهد رای مخالفی صادر کند باید نظرش کاملا کارشناسی شده و علمی بوده و در آینده پاسخگوی مردم باشد.


به گزارش آنا، دی‌ماه سال گذشته بود که ماموران شهرداری به پاساژ قدیمی علاءالدین رفته و با استناد به اجرای حکم کمیسیون ماده 100، برخی از مغازه‌های طبقه هفتم و منفی سه آن را تخریب کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته