دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1394 - 14:30
در گفت‌وگو با آنا

احسان حدادی: در رقابت‌های لیگ الماس آمریکا شرکت می‌کنم

تنها مدال آور تاریخ دو و میدانی ایران در مسابقات جهانی و المپیک گفت: در حال حاضر به تنهایی تمرینات خود را انجام می دهم و با شرایطی که به وجود آمده نمی توانم در مسابقات آسیایی شرکت کنم.
کد خبر : 16612

احسان حدادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، با اشاره به نحوه تمریناتش گفت: بدون مربی و حتی کوچکترین امکانات تمریناتم را انجام دادم. شرایط فدراسیون به خاطر نامشخص بودن سرپرست، باعث شد تا از نظر آمادگی در شرایط زیاد خوبی قرار نگیرم. ورزشکاری که می خواهد در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ شرکت کند نباید چنین وضعیتی داشته باشد.


وی ادامه داد: نمی خواهم در برزیل توریست باشم. باید آنقدر خوب تمرین کرده باشم که بتوانم در برزیل مدال کسب کنم، اما شرایطی برای من به وجود آورده اند که اگر احساس کنم نمی توانم مدال بگیرم از شرکت در مسابقات المپیک انصراف خواهم داد.


حدادی در خصوص شرکت در مسابقات لیگ الماس آمریکا گفت: بامداد شنبه آینده راهی آمریکا می شوم تا در رقابت‌های لیگ الماس این کشور که در شهر اورگون برگزار می شود شرکت کنم. خیلی دوست داشتم که در رقابت های آسیایی چین شرکت کنم اما بنا به دلایلی تصمیم گرفتم تا در رقابت های اورگون شرکت کنم.


پرتابگر دیسک ایران در پایان صحبت هایش گفت: روز گذشته با مسئولان فدراسیون جلسه ای برگزار کردم. آنها قول دادند که شرایط خوبی را برای تمرینات من به وجود بیاورند. با مشورتی هم که با آنها داشتم بعد از رقابت های لیگ الماس آمریکا راهی آلمان می شوم تا به طور رسمی با مربی ام تمریناتم را شروع کنم.


انتهای پیام/

برچسب ها: احسان حدادی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته