دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1394 - 15:33
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با آنا:

مرگ نوجوان 15 ساله در چاه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از مرگ یک نوجوان 15 ساله در چاه کارگاه تولید مواد غذایی خبر داد.
کد خبر : 16603

سید جلال ملکی در گفت‌ و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا جزئیات این حادثه را شرح داد و گفت: در ساعت 11:49 دقیقه امروز (چهارشنبه) حادثه گرفتار شدن در چاه در اتوبان بهشت زهرا (س)، قطعه حاج موسی به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اطلاع داده شد.


وی افزود: به دنبال آن دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.


به گفته ملکی محل حادثه یک کارگاه تولید مواد غذایی بود که یکی از کارگران 45 ساله آن در حین حفر چاه بدون توجه به موارد ایمنی و حفظ فاصله، باعث تخریب چاه فاضلاب مجاور و ورود فاضلاب به چاه در حال حفر شده بود.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران ادامه داد: از آنجا که مرد 45 ساله در چاه گرفتار شده بود، نوجوان 15 ساله‌ای که در محل حضور داشت برای نجات وی به داخل چاه وارد شد و آتش‌نشانان با رسیدن به محل حادثه برای بیرون آوردن این دو نفر وارد عمل شدند.


وی گفت: پس از تلاشی بی‌وقفه آتش‌نشانان توانستند مرد 45 ساله را که شدیدا مصدوم شده بود و نوجوان 15 ساله را از چاه خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دهند که متاسفانه مشخص شد این نوجوان جان خود را از دست داده است.


سخنگوی آتش‌نشانی شهر تهران ساعت پایان این عملیات را 13:05 دقیقه اعلام و توصیه کرد: به هنگام حفر چاه حتما از افراد متخصص استفاده و فاصله ایمن با چاه‌های فاضلاب اطراف که 6 متر است رعایت شود.




انتهای پیام/

برچسب ها: آتشنشانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته