دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1395 - 10:55
در گفت‌وگو با آنا

میرشاد ماجدی: ازبک‌ها در ایران حرفی برای گفتن ندارند/ هیات مدیره استقلال جو را متشنج نکند

سرپرست سابق استقلال گفت:در شخصیت اعضای هیات مدیره نیست که با هر تریبونی صحبت کنند و جو تیم را متشنج کنند.
کد خبر : 165920

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف لوکوموتیو تاشکند می‌رود تا برای اولین بار در رقابت‌های این فصل در تهران و مقابل هوادارانش میزبانی را تجربه کند.


میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط استقلال برای بازی مقابل لوکوموتیو گفت: «استقلال تیم بسیار خوبی است و در حال حاضر تنها مشکل این تیم، مشکلات داخلی و چالش‌های بوجود آمده میان اعضای هیات مدیره و کادرفنی و بازیکنان است. تیم‌های ازبک هیچ وقت در ورزشگاه آزادی حرفی برای گفتن نداشتند. هر چقدر این تیم‌ها در زمین خودشان خوب بازی می‌کنند اما در خارج از خانه نمی‌توانند عملکرد مثبتی داشته باشند.»


وی ادامه داد: «استقلال برای صعود از گروه خودش در این بازی نیاز به برد دارد و دلیلی ندارد که بخواهد لوکوموتیو را دست کم بگیرد. به نظر من استقلال در این بازی کار سختی ندارد و می‌تواند تیم ازبکی را شکست دهد.»


ماجدی در خصوص بحث‌های پیش آمده میان عضو هیات مدیره باشگاه با کادرفنی و بازیکنان بیان کرد: «در استقلال افراد بزرگی مثل نصرالله عبدالهی و بهتاش فریبا حضور دارند که سال‌ها در این تیم بازی و مربیگری کرده‌اند و در حال حاضر باید مسائل پیش آمده میان هیات مدیره و تیم را حل کنند. تمام مسائل پیش آمده به مدیرعامل باشگاه برمی‌گردد که نمی‌تواند حاشیه‌ها را جمع کند. اگر زمانی که یک عضو هیات مدیره است مصاحبه می‌کند بازیکن نباید جواب دهد و از آن‌طرف موضوع هم در شخصیت اعضای هیات مدیره نیست که با هر تریبونی صحبت کنند و جو تیم را متشنج کنند.»


وی افزود: «حرمت هیات مدیره دست اعضا است و اعضای هیات مدیره هم باید به مسائل کلان باشگاه بپردازند و تمرکز خودشان را روی مسائل ریز تیم معطوف نکنند. در استقلال افراد بزرگی حضور دارند که بنا به دلایلی خودشان را در این ماجراها دخیل نمی‌کنند و کار آنها هم اشتباه است. تیم در حال حاضر نتیجه می‌گیرد و نباید با صحبت‌های حاشیه‌ای روح و روان بازیکنان و کادر فنی را بهم ریخت.»


ماجدی در مورد این مساله که گفته می‌شود رحمتی و حیدری دو بازیکنی هستند که تمرینات استقلال را تعطیل کردند گفت: «من کاری به تک تک بازیکنان استقلال ندارم و حرف‌های من کلی است. بازیکنان هم باید توجه کنند که نباید برای هر کاری دست به اعتصاب بزنند و تمرین تیم را تعطیل کنند. قرار گرفتن یک یا دو بازیکن مقابل هیات مدیره کار اشتباهی است و باید حرف‌هایی زده شود که به درد باشگاه بخورد نه اینکه تیم را به حاشیه ببرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته