دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 اسفند 1395 - 16:55

یادداشت اینستاگرامی وزیر کشور درباره خدمت به مردم و پاسداشت حق‌الناس

وزیر کشور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «دیدن لبخند رضایت و مهربانی توام با عطوفت مردم یکی از بی بدیل ترین جلوه های فرمایش مقام معظم رهبری در پاسداشت حق الناس است.»
کد خبر : 165486

به گزارش خبرنگار سیاسی خبر گزاری آنا، رحمانی فضلی، وزیر کشور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: مردم به گردن ما حق دارند و چه حقی بالاتر از اینکه توفیق خدمت به خود را برای توشه آخرت ما فراهم ساخته اند.


در آخرین یادداشت اینستاگرامی وزیرکشور آمده است:


مردم ولی نعمت ما هستند گوهر ارزنده‌ای که پیر و مراد ما حضرت امام خمینی‌(ره) آن را کلید موفقیت طریق خدمتگزاری به مردم توصیف کردند و دیدن لبخند رضایت و مهربانی توام با عطوفت مردم یکی از بی بدیل ترین جلوه های فرمایش مقام معظم رهبری در پاسداشت حق الناس است. مردم به گردن ما حق دارند و چه حقی بالاتر از اینکه توفیق خدمت به خود را برای توشه آخرت ما فراهم ساخته اند. انتظارات مردم از مسئولین حقی است که باید با شهامت و درایت و مجاهدت شبانه روزی در تحقق آن کوشید و هر آنچه در توان داشت خاضعانه انجام داد، تلاش برای اجرای اقتصاد مقاومتی به منظور ایجاد توسعه متوازن و متعادل مهمترین عامل رضایتمندی مردم و کاهش آسیب های اجتماعی و تهدیدهای ملی می باشد که در پناه حمایت و همراهی صادقانه مردم تحقق پذیر خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته