دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 اسفند 1395 - 09:23

کدام استان‌ها در سال 95 بیشترین تردد را به خود اختصاص دادند/ سرعت و سبقت غیرمجاز در صدر تخلفات

رئیس مرکز کنترل ترافیک و فرماندهی پلیس راهور ناجا‌ با اشاره به 6 استانی که بیشترین نرخ تردد را در سال 95 داشته‌اند، گفت: سبقت و سرعت غیرمجاز بالاترین نرخ تخلفات را در سال 95 به خود اختصاص داده است.
کد خبر : 165446

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به استان‌هایی که بیشترین نرخ تردد در سال 95 را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: استان‌های تهران، البرز، مازندران، خراسان رضوی، قزوین و گیلان 6 استانی هستند که در سال 95 بیشترین نرخ تردد را به خود اختصاص داده‌اند.


وی با بیان اینکه بالاترین و مهم‌ترین علت تصادفات در سال 95 سبقت و سرعت غیرمجاز بوده است، به استان‌هایی که این تخلفات در آنجا بیشتر اتفاق افتاده است، اشاره کرد و افزود: استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان، چهارمحال و بختیاری، همدان و لرستان 5 استانی هستند که این تخلف‌ها در آنجا به ثبت رسیده است.


رئیس مرکز کنترل ترافیک و فرماندهی پلیس راهور ناجا‌ در پاسخ به این سوال که بیشترین تصادفات در جاده‌ها در کجا اتفاق می‌افتد، توضیح داد: بیشترین تصادفات در محدوده 30 کیلومتری شهرها صورت می‌گیرد و درصد اعظمی از تصادفات منجر به فوت مربوط به همین محدوده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: تخلف
ارسال نظر
هلدینگ شایسته