دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1395 - 17:51

آقا معلم تسلیم مشهدی‌ها شد/ سیاه‌جامگان مقابل سپاهان به تساوی رسید

پدیده سومین پیروزی متوالی خود را در خانه پیکان کسب کرد.
کد خبر : 165227

به گزارش گروه ورزشی آنا، روز سوم از هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز جمعه با برگزاری 3 مسابقه ادامه یافت. دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و صبای قم در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز پیگیری شد که این بازی بدون افت و خیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.


هر چند تیم گسترش فولاد در نیمه دوم، برتری محسوسی نسبت به میهمان خود داشت، اما هیچکدام از حملات کم تعداد این تیم نیز تبدیل به گل نشد تا امتیاز این بازی سرد و کسل کننده در نهایت بین هر دو تیم تقسیم شود. مهرداد بایرامی از صبای قم و محمد نصرتی از گسترش فولاد از روح‌الله شریفی داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند. ضمن اینکه قاسم دهنوی نیز در لحظات پایانی این دیدار با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا صبای قم در واپسین دقایق این بازی۱۰ نفره شود.


دیدار سیاه جامگان مشهد و سپاهان در ورزشگاه ثامن مشهد با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. حسین بادامکی در نیمه اول موفق به گلزنی شد تا سیاه جامگان با برتری به رختکن برود، اما در نیمه دوم، مسعود حسن زاده در دقیقه ۷۴ سپاهان را صاحب گل کرد تا این دیدار با تساوی به اتمام برسد.


یکی از نکات قابل توجه در این دیدار، غیبت عبداله ویسی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان بود که به دلیل بیماری نتوانست شاگردانش را در مشهد همراهی کند.


بازی پیکان تهران و پدیده خراسان نیز در ورزشگاه شهدای شهر قدس انجام شد که تیم پدیده در ادامه بازی‌های خوب خود با نتیجه دو بر صفر پیکان را شکست داد.


پدیده خراسان در دقیقه ۲۴ نیمه اول توسط دیاراسوبا به گل رسید و با همین نتیجه به رختکن رفت. در ادامه محسن یوسفی نیز در دقیقه ۵۶ دومین گل پدیده را به ثمر رساند تا با همین نتیجه صاحب یک پیروزی خارج از خانه شود.


رضا ناصحی و مجتبی روشنگر از تیم پدیده در این دیدار کارت زرد دریافت کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته