دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سریال تکراری شبکه پنج برای ایام نوروز + فیلم

در نشست خبری مدیران شبکه‌های مختلف تلویزیون، مدیر شبکه پنج اعلام کرد که این شبکه یکی از سریال‌های ساخته مهران مدیری را پخش می‌کند. آنطور که ایسنا اعلام کرده در ایام نوروز مجموعه طنز «شوخی کردم» از این شبکه پخش می‌شود.
کد خبر : 165217

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، مهران مدیری پس از سال‌ها دوری و البته قهر با تلویزیون، سال گذشته با برنامه «دورهمی» به تلویزیون برگشت. مدیران شبکه پنج که برای ایام نوروز سریال جدیدی تدارک ندیده‌اند، مجموعه طنز «شوخی کردم» را که سال 92 ساخته شده در این ایام پخش می‌کنند. البته این تنها برنامه نوروزی نیست که از مهران مدیری شاهد خواهید بود بلکه شبکه نسیم نیز برنامه «دورهمی» را با تغییر در دکور و بازیگران پخش خواهد کرد.


مدیری با سابقه تئاتری، محبوبیت خود را به تلویزیون و پخش سریال‌های «پاورچین»، «نقطه چین»، «پلاک 14»، «90 شب» و «شب‌های برره» مدیون است، اما پس از مدتی به دلیل اختلاف با تلویزیون به شبکه خانگی کوچ کرد و سریال «ویلای من» را برای این شبکه تولید کرد. فروش «ویلای من» به مذاق دست‌اندرکاران شبکه خانگی و البته تهیه‌کننده آن خوش آمد و به همین دلیل او دست به تولید مجموعه طنز «شوخی کردم» زد.


مهران مدیری که کار خود را با بازی و ساخت آیتم‌های کوتاه طنز شروع کرد، بعد از گذشت سالها و تجربه در ساخت مجموعه داستانی طنز، پس از سالها مجددا به قالب طنز آیتمی برگشت و با حضور 67 چهره‌های مطرح طنز ایران در 20 سال گذشت مجموعه جدید خود «شوخی کردم» را ساخت. سیامک انصاری، مهران غفوریان، جواد رضویان، رضا شفیعی‌جم، نادر سلیمانی، لاله صبوری، نصرالله رادش، شقایق رحیمی‌راد، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی، ساعد هدایتی، عارف لرستانی، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، شبنم فرشادجو و سحر زکریا از دیگران بازیگران این کار هستند.


او محیط نمایش‌های مختلف، مضمون‌های خانوادگی، اتاق عمل، متهم و بازپرس، مشاور خانواده، میزگرد تلویزیونی اجتماعی و کارشناسان مهمان و غیره را دستمایه طنز خود قرار داد و مانند همه کارها، خودش هم بازیگر است و هم مجری برنامه و در خلال مجموعه، دربارهٔ موضوع برنامه با لحنی طنز و انتقادی صحبت می‌کند. البته ممکن است که این برنامه در آخرین لحظات تغییر کند، اما چه این برنامه تامینی و چه سریال دیگری از ساخته‌های مهران مدیری، شبکه تهران برنامه خود را ساعت 23 روانه آنتن می‌کند. حال باید دید که پخش این برنامه بعد از گذشت چهار سال و تغییر ذائقه مخاطب تلویزیونی در جذب مخاطب موفق عمل می‌کند یا خیر؟ به خصوص اینکه پخش این کار برای مخاطب تکراری است.






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته