دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1395 - 12:42
در گفت‌وگو با آنا؛

کارخانه: نباید کار به بازی سوم کشیده شود/ امیدوارم روز، روز بازیکنان بانک سرمایه باشد

سرمربی بانک سرمایه گفت: باید اشتباهاتی که موجب شد دو ست به پیکان بدهیم را تکرار نکنیم تا در بازی بعدی اسیر اتفاقات نشویم.
کد خبر : 165158

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم بانک سرمایه در نخستین بازی فینال لیگ برتر والیبال در حالی موفق شد با نتیجه 3 بر 2 از سد پیکان عبور کند که در پایان ست دوم، 2 بر صفر عقب بود. با این حال سرمایه‌ای‌ها توانستند بازی اول خود را ببرند تا امیدواری بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر داشته باشند. با توجه به اینکه دو پیروزی از 3 بازی باعث می‌شود تیمی قهرمان شود حالا شاگردان مصطفی کارخانه امیدواری بیشتری برای قهرمانی در رقابت‌های این فصل پیدا کرده‌اند.


در همین رابطه مصطفی کارخانه به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «انگیزه بازیکنان ما و اینکه نا امید نشدند، باعث شد تا برنده شویم. من به شاگردانم ایمان داشتم و آنها هم باتجربه عمل کردند و تمرکزشان را از دست ندادند. با همه وجود در ست سوم بازی کردند و در ادامه هم توانستند ست‌‌های بعدی را ببرند تا در پایان برنده شویم. این پیروزی حاصل این باور بود که نباید تا لحظه آخر امید به برنده شدن را از دست داد و خوشبختانه به پیروزی رسیدیم.»


سرمربی بانک سرمایه درباره اینکه قائمی و غلامی ملی‌پوشان این تیم نتوانستند نمایش مورد نظر را برابر پیکان داشته باشند و او ناچار به تعویض دو بازیکن ملی‌پوش خود شد، اظهار داشت: «بهترین بازیکنان دنیا هم روزهایی دارند که در بهترین فرم خود نیستند و ملی‌پوشان ما هم در ست‌های اول خوب کار نکردند. بالاخره ما پیش‌بینی همه اتفاقات را کرده بودیم و در چند بازی پایانی خود پیش از مراحل پلی‌‌آف به بازیکنان ذخیره خود میدان دادیم تا آنها در شرایط بازی قرار بگیرند و خوشبختانه پاسخ این برنامه‌ریزی خوب‌مان را گرفتیم و با پیروزی به دومین دیدار فینال رسیدیم.»


کارخانه درخصوص اینکه تیمش با یک پیروزی دیگر قهرمان لیگ برتر والیبال می‌شود، بیان کرد: «برای بازی دوم باید هوشمندانه‌تر بازی کنیم. حریف ما قدرتمند و پرآوازه است و بدون تردید سعی می‌کند با برطرف کردن نقاط ضعف خود در بازی دوم بهترین نتیجه را بگیرد. ما هم باید اشتباهاتی که موجب شد دو ست به پیکان بدهیم را تکرار نکنیم تا در بازی بعدی اسیر اتفاقات نشویم. پیکان تیم آماده‌ای است و اگر یک بار دیگر از ما در ست‌شماری جلو بیفتد شاید دیگر نتوانیم به راحتی برنده شویم.»


او افزود: «همه تلاش ما بر این است که کار به بازی سوم کشیده نشود و با توجه به توانایی‌هایی که حریف‌مان دارد، اگر در بازی دوم برنده نشویم کارمان برای قهرمانی سخت می‌شود. ان‌شاءالله که روز، روز بازیکنان‌مان باشد و برابر پیکان آماده به پیروزی برسیم و قهرمانی را زودتر به‌دست آوریم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: مصطفی کارخانه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته