دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1395 - 11:59
در گفت‌وگو با آنا

محمد پنجعلی: پرسپولیس همین الان هم قهرمان لیگ است/ کمک مردمی مشکلات را حل نمی‌کند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: رضاییان سرباز پرسپولیس است و در مقطع فعلی که این تیم نیمکت قوی ندارد می‌تواند کمک حال کادر فنی باشد.
کد خبر : 165157

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست وچهارم لیگ مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت و در یک دیدار حساس با نتیجه یک بر صفر از سد قهرمان فصل قبل لیگ گذشت و فاصله امتیازی‌اش با تیم دوم جدول را حفظ کرد.


محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: «بازی بسیار جذابی بود و دو تیم تمام سعی خودشان را کردند که دست پر زمین را ترک کنند. بازیکنان پرسپولیس هم در بازی روز گذشته بسیار کم‌اشتباه بودند و فوتبال زیبایی را ارائه دادند و مستحق پیروزی در این بازی بودند.»


وی ادامه داد: «بازیکنان پرسپولیس باید با همین روحیه لیگ را ادامه دهند. این بچه‌ها مستحق قهرمانی هستند و همه اهالی فوتبال می‌دانند که این تیم در حال حاضر بهترین تیم ایران است. از نظر من پرسپولیس در حال حاضر هم قهرمان لیگ است ولی در فوتبال اتفاقات زیادی می‌افتد و بازیکنان باید حواسشان را جمع کنند.»


پنجعلی در رابطه با محرومیت انضباطی رامین رضاییان و برخورد برانکو با این بازیکن بیان کرد: «من به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذارم اما اعتقاد دارم که در فوتبال بهترین تنبیه برای یک بازیکن جریمه نقدی است. رضاییان سرباز پرسپولیس است و در مقطع فعلی که این تیم نیمکت قوی ندارد می‌تواند کمک حال کادر فنی باشد. به نظر من مسئولان باشگاه باید با مهربانی با رضاییان برخورد کنند و از مسائل پیش آمده چشم‌پوشی کنند.»


پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تصمیم مدیران باشگاه برای دریافت کمک مردمی بخاطر بدهی‌هایی که به بازیکنان و مربیان خارجی دارند اظهار داشت: «به نظر من دریافت کمک از مردم راهگشای کار نیست. وزارت ورزش صاحب اصلی تیم است و در این مواقع باید کمک حال باشگاه باشد. این تیم ظرفیت نتیجه گرفتن در آسیا را دارد و نباید با ورود برخی مسائل حاشیه‌ای تیم را از مسیر اصلی خارج کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته