دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1395 - 10:11

انصاری‌فرد: در بازی برگشت مجوز صعود می‌گیریم

مهاجم ایرانی المپیاکوس گفت: ما یکی از بهترین تیم‌های لیگ اروپا هستیم.
کد خبر : 165106

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا از رادیو ورزش یونان، شب گذشته المپیاکوس در شرایطی برابر بشیکتاش ترکیه به تساوی دست یافت که کریم انصاری فرد یکی از مهره های کلیدی تیم یونانی محسوب می شد.


مهاجم ایرانی المپیاکوس بعد از این بازی با رادیو ورزش یونان به گفت و گو پرداخته است. وی درباره تساوی تیمش گفت: هواداران تیم المپیاکوس شب فوق‌العاده‌ای رقم زدند و از آنها قدردانی می‌کنم. بازی را خوب شروع کردیم و به بشیکتاش اجازه ایجاد خطر ندادیم. در ادامه کیفیت بازی المپیاکوس تحلیل رفت و در نتیجه بازی یک بر صفر به تساوی تغییر یافت.


وی افزود: با نتیجه تساوی در خانه هنوز همه چیز تمام نشده است و در بازی برگشت با تمام توان ظاهر خواهیم شد. دست به هر کاری خواهیم زد تا به مرحله یک‌چهارم صعود کنیم. ما یکی از بهترین تیم‌های لیگ اروپا هستیم.


انصاری فرد درباره حضورش در ترکیب اصلی با حضور سرمربی جدید گفت: من در این باره حرفی ندارم. باید قدرتمند باشد و این کار را می‌کنیم. من هم در تیم المپیاکوس هستم. به تیم بشیکتاش احترام می گذاریم اما ما هم المپیاکوس هستیم. بازیکنان خوب و با کیفیتی در تیم حضور دارند. هر کاری می‌کنیم تا در بازی برگشت پیروز شویم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب