دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1395 - 20:44

دکتر میرزاده: جذب نخبگان و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان؛ اولویت دانشگاه آزاد اسلامی در سال 96 است

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: مهم ترین اولویت دانشگاه آزاد اسلامی در سال آینده ، جذب نخبگان و توسعه اقتصاد دانش بنیان خواهد بود.
کد خبر : 165088

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر حمید میرزاده در حاشیه اجلاس 71 دانشگاه آزاد اسلامی ، در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا ضمن بیان اولویت های این دانشگاه در سال آینده ، افزود: بهترین عیدی برای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی این است که این دانشگاه به سمت برند ملی و بین المللی شدن حرکت می کند.


او ادامه داد: البته ما هنوز نواقص و ضعف هایی داریم که باید با همفکری و همراهی یکدیگر ، آنها را مرتفع و نقاط قوت خود را تقویت کنیم و در خدمت مردم ایران برای توسعه علمی و پژوهشی و مخصوصا در حوزه اقتصاد دانش بنیان باشیم تا به اثربخشی دانشگاه کمک کنیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ارزیابی خود از کمیسون های مختلفی که در اجلاس 71 دانشگاه تشکیل شد ، توضیح داد: همکاران ما ، برنامه های خیلی خوبی را تدوین کرده اند و تمامی 14 کمیسیون با شور ، شعف ، جدیت ، علاقه و دلسوزی تشکیل شد.
میرزاده اذعان داشت: در این کمیسیون ها تلاش می شود برای مشکلات آیین نامه ای ، مقرراتی و پیچ و خم هایی که بعضا در سیستم وجود دارد راه حل مناسب ارائه شود.
او اضافه کرد: امروز در تمامی کمیسیون های که شرکت کردم برای خودم این موضوع جالب بود که همکاران ما اعم از روسای واحدها و مدیران سازمان مرکزی ، با شور و اشتیاق حضور داشتند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به خبرنگار آنا گفت: در این بین ، نکات و نظرهای همکاران به برنامه تبدیل خواهد شد و این دستاوردها در آینده به شکل کتاب اجلاس 71 به عنوان راهنمای عمل درخصوص فعالیت ها در حوزه های 14 گانه به واحدها ابلاغ می شود.
دکتر میرزاده افزود: این نمونه بارزی از مدیریت مشورتی و مشارکتی بین سازمان مرکزی و رییسان واحدهاست که با یکدیگر مشورت و تبادل نظر می کنند .
او ادامه داد: کسانی که در ستاد ، صف و اجرا هستند با صمیمیت و علاقه مندی ، از تجربه های یکدیگر استفاده می کنند تا بهترین راه حل را بیابند و همین موضوع، سرمایه بزرگی برای دانشگاه است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: این همدلی و پشتکار باعث شده که دانشگاه آزاد اسلامی طی سه سال و نیم اخیر با آمار‌های درخشان در حوزه های مختلف و با یک جهش علمی ، پژوهشی ، فناوری و کارآفرینی در حوزه های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی اثربخش باشد.


تهیه و تنظیم خبر: بهروز آرمان


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته