دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وعده یک مدیر «جهادی» برای حل سه ساله گردوخاک خوزستان بدون کمک دولت

مدیر قرارگاه جهادی امام رضا(ع) مسئله گرد و خاک در استان خوزستان را ناشی از بی‌کفایتی برخی مسئولان دانست و تأکید کرد: حاضریم تا بدون کمک‌های دولتی و در عرض 3 سال این مشکلات را حل کنیم.
کد خبر : 165036

به گزارش گروه اقتصادی آنا، در حالی که امسال گرد و غبار خوزستان دشواریهای زیادی برای مردم این استان رقم زد و حتی در مقاطعی زمینه ساز قطعی برق ساکنان این استان شد، یک روحانی که از وی به عنوان مدیر قرارگاه جهادی امام رضا(ع) نام برده شده، این مساله را ناشی از بی کفایتی مسئولان دولتی دانسته و وعده حل سه ساله گردوخاک خوزستان بدون کمک دولت را داده است.


براساس گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا قاسمیان عصر دیروز در نخستین نشست خبری اردوی جهادی خوزستان اظهار کرد: وضعیت موجود خوزستان شاید گریه انسان را جاری کند اما همت بلند می‌خواهد که افرادی در ایام عید به مناطق نیازمند کمک در جنوب عزیمت کنند و این رویکرد جای قدردانی دارد.


مدیر قرارگاه جهادی امام رضا(ع) به وضعیت کنونی استان خوزستان و مسئله گردوخاک ها اشاره کرد و گفت: مسئله گردوخاک خوزستان مسئله بی‌کفایتی است؛ گروههای جهادی بدون کمک گرفتن از دولت و به‌صورت مستقل می‌توانند این دغدغه استان خوزستان را حل و فصل کنند.


حجت‌الاسلام و المسلمین قاسمیان افزود: قطعاً گروههای جهادی با ظرفیت مردمی می‌توانند مسئله گردوخاک خوزستان را در سه سال حل کنند و آنجایی که از ظرفیت مردم به‌درستی استفاده شده کارهای بزرگی اتفاق افتاده است.


وی با اشاره به اینکه بعضی از مسئولان فضاهای جهادی را نمی‌شناسند،‌ تصریح کرد: به‌غیر از محمدباقر قالیباف شهردار تهران و قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت هیچ مسئول دیگری از اردوهای جهادی قرارگاه امام رضا(ع) بازدیدی نداشته است.


به گزارش آنا، موضوع گرد و غبار طی سالهای اخیر مشکلات زیادی برای مردم کشورمان به وجود آورده و درباره منشا آن مباحث زیادی مطرح شده، اما تا کنون چنین وعده ای درخصوص حل سه ساله مشکل داده نشده بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب