رسیدگی به ۹۶ درصد از پیامهای شهروندان منطقه 6 تهران
به گزارش گروه اجتماعی آنا، حمید جوکار در این باره گفت: تاکنون فقط ۴ درصد از پیامهایی که رسیدگی به آنها زمانبر است، اجرایی نشده و مابقی پیامهای دریافتی مورد رسیدگی کامل قرار گرفته است.
وی افزود: پیامهای مربوط به خدمات شهری همچون آبگرفتگی معابر، رفت و روب، فضای سبز و غیره کمتر از ۲۴ ساعت رسیدگی میشود، اما پیامهایی که مربوط به حوزه شهرسازی، زیباسازی، عمرانی و ترافیک است، رسیدگی به آنها شاید از یک روز تا چند روز زمان ببرد.
به گفته جوکار، امور مربوط به اجرای احکام و ساخت و سازها، ساز و کار خودش را دارد که باید مراحل قانونی خود را بگذارند، از این رو زمانبر است.
مسئول سامانه نظارت همکانی ۱۸۸۸ منطقه درباره آمار پیامها گفت: از ابتدای سال ۹۳ تا پایان فروردین ۹۴، از مجموع پیامهای دریافتی، ۸۹ درصد انتقاد شده که پیگیری و به سرانجام رسیده است، طبق آمار ۸ درصد تشکر و ۳ درصد شکایت ثبت شده است.
وی با اشاره به میزان پیامهای هر حوزه افزود: ۴۸ درصد حوزه خدمات شهری، ۱۴ درصد حمل و نقل و ترافیک، ۱۰ درصد مربوط به شهرسازی و ۹ درصد به صورت متفرقه میزان پیامهای هر حوزه را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/