دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1395 - 12:33

چرا احمدی‌نژاد و بقایی حضور «سرزده» خود در بازار تهران را نیمه‌کاره گذاشتند؟ + تصاویر

محمود احمدی‌نژاد که امروز صبح به همراه حمید بقایی در بازار تهران حضور یافته بود، به دلایل نامعلومی برنامه خود را نیمه کاره رها کرد.
کد خبر : 165017

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، احمدی‌نژاد که امروز برای دیدار و گفت‌وگوی مستقیم با کسبه، قصد حضور در بازار تهران را داشت، به دلایل نامشخصی حضور خود را در بازار تهران نیمه‌کاره گذاشت و از خیابان 15 خرداد خارج شد.


سایت دولت بهار که از هواداران احمدی‌نژاد است، در این باره نوشت که این ترک حضور در بازار تهران به دلیل ازدحام و استقبال پرشور جمعیتی بود که مشتاقانه اطراف ایشان حلقه زده و شعار می‌دادند «دکتر دوستت داریم».


امروز پنجشنبه ماقبل آخر سال است و بازار تهران که اکثر روزها پرازدحام است، با حضور مردم برای خرید عید، یکی از شلوغ‌ترین روزهای خود را تجربه می‌کند.


این درحالی است که احمدی‌نژاد همواره اقبال خاصی به استقبال‌های مردمی داشته و حضور وی در بازار تهران در شرایط کنونی نیز در ادامه فعالیت تبلیغاتی روزهای اخیر وی نظیر ورود به شبکه توییتر و انتشار فیلم درختکاری به همراه حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی تفسیر می‌شود؛ از این رو ترک جمعیت مشتاقان با این استدلال که جمعیت زیاد بوده، جای تأمل دارد.


در حضور احمدی‌نژاد در بازار تهران که حامیان وی آن را «سرزده» توصیف کرده‌اند، حمید بقایی، مرتضی تمدن، علی‌اکبر جوانفکر و شیخ‌الاسلامی او را همراهی می‌کردند.


حمید بقایی اخیرا اعلام کرده که برای انتخابات 96، کاندیدای ریاست‌جمهوری دوازدهم خواهد شد.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته