دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جهانبخش:‌دایی بزرگی خود را ثابت کرد/مقابل بحرین پیروز می‌شویم

خبرگزاری آنا: مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با تمجید از حرکت سرمربی سابق فوتبال ایران مبنی بر حمایت از رکوردشکنی احتمالی کاپیتان کنونی تیم ملی در زمینه بیشترین بازی ملی تاکید کرد کاپیتان اسبق ملی‌پوشان بزرگی خود را بار دیگر به اثبات رساند.
کد خبر : 165

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، علیرضا جهانبخش که برای انجام اولین دیدار تیم ملی مقابل بحرین در جام‌ملت‌های آسیا به ملبورن استرالیا سفر کرده است،‌ تاکید کرد:‌خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و اینکه توانستیم زودتر به استرالیا بیاییم به ما کمک کرد تا بهتر بتوانیم با اختلاف ساعتی و شرایط آب و هوایی استرالیا آشنا شویم. در مدت 10 روزی که اینجا بودیم سخت تمرین کردیم تا به لحاظ بدنی آماده حضور در بازی‌ها شویم.


مهاجم تیم ملی با اشاره به نامه حمایت‌آمیز علی دایی از بازیکنان تیم ملی در آستانه آغاز رقابت‌های جام ملتهای آسیا گفت: واقعا نامه روحیه‌بخشی بود. آقای دایی با این کار بار دیگر بزرگی‌اش را نشان داد. ایشان نیازی به تعریف ندارد. دایی افتخار فوتبال ایران و آسیاست و این نامه انگیزه بسیار خوبی برای من شد. امیدوارم در این چند روز همه دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم.


وی درباره وضع بازیکنان تیم ملی گفت: مهمترین نکته این است که بازیکنان و کادر فنی به معنای واقعی کلمه یک تیم هستند. فرقی نمی‌کند چه بازیکنی به میدان‌ می‌رود و چه کسی روی نیمکت خواهد نشست. این همدلی و همبستگی در جام جهانی هم وجود داشت و توانستیم عملکرد بسیار خوبی از خودمان نشان بدهیم؛ اکنون نیز همین وضع در استرالیا وجود دارد. بازیکنان با هم همدل و متحد هستند. فکر می‌کنم این مهمترین مساله است. زمانی یک تیم می تواند نتیجه بگیرد که همه همدل و متحد باشند و خوشبختانه این مساله در تیم ما وجود دارد.


جهانبخش درباره تفاوت روند آماده‌سازی ایران با سایر تیم‌های همگروه هم گفت: قاعدتا هر چه شرایط و بازیهای دوستانه بهتر و بیشتر باشد، بازدهی هم بالاتر می‌رود؛ با این حال در جام جهانی هم اوضاع و احوال امکانات در همین حد بود ولی خوشبختانه عملکرد خوبی داشتیم. ما برای جام ملت‌ها به خوبی محک خوبی نخوردیم و تنها دو بازی دوستانه داشتیم ولی ما تجربه جام جهانی را با خودمان داریم. اکنون نیمی از بازیکنان این تجربه را دارند و می‌توانند تجربه خودشان را به بازیکنان دیگر انتقال بدهند. از طرف دیگر کادر فنی خیلی خوبی داریم که می‌دانند در این شرایط باید چه کار انجام بدهیم تا به بهترین سطح از آمادگی جسمی و ذهنی برسیم.


او درباره بازی اول ایران مقابل بحرین هم گفت: اولین بازی در چنین تورتمنت‌هایی خیلی مهم است. هر سه حریف ما در مرحله گروهی خیلی پیشرفت کرده‌اند و شما می‌توانید بر اساس نتایجی که این تیم‌ها در بازی‌های اخیرشان داشته‌اند، این پیشرفت را ببینید. با این حال همان‌طور که گفتم بازی اول خیلی مهم است چون در شروع تیم‌ها از هم شناخت ندارند و هر تیمی خوب شروع کند نشان می‌دهد که آمده قدرتمند کار را پیش ببرد. به همین دلیل بازی خیلی مهمی برابر بحرین داریم و ان‌شاءالله که ما برنده بازی شویم. ما باید بازی به بازی پیش برویم.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: جهانبخش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته