دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1395 - 09:37

بازدید آموزشی از پشت صحنه اثر در دست ساخت بهمن فرمان آرا

استادان و دانشجویان رشته سینما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با بهمن فرمان آرا کارگردان نامی سینمای ایران و سایر عوامل پشت صحنه فیلم دل دیوانه دیدار کردند.
کد خبر : 164952

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، از آنجا که طبیعت بکر و ساحل آرام شهرستان رامسر همواره مورد توجه فیلمسازان مطرح کشور است، فرصتی فراهم آمد تا دانشجویان و استادان رشته سینما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در یک دیدار نزدیک و آموزشی با کارگردان و عوامل صحنه فیلم دل دیوانه، استاد بهمن فرمان آرا ساعتی را با در مورد سینمای ایران به بحث و بررسی بپردازند.


از نکات مهم در این دیدار، برخورد صمیمی عوامل صحنه با دانشجویان رشته سینما و ابراز خشنودی فرمان آرا از دیدار دانشجویان و ابراز امیدواری وی در راستای تلاش‌ها و توجهات دانشجویان به مسائل روز، موقعیت و وضعیت سینمای ایران بود.


پیش از این نیز در آذر سال 95 در حاشیه برگزاری جشنواره بین المللی فیلم یاس در شهرستان رامسر، دو کارگاه آموزشی با رویکرد سینمای ایران با حضور استادان برجسته سینما، سیروس الوند، یدالله صمدی، محمد متوسلانی، مهدی صباغ زاده، مجید مظفری، علی معلم و کامران ملکی دبیر هیات مدیره خانه سینما و دانشجویان رشته هنر و سینما در واحد رامسر برگزار شد.


قرار است اردیبهشت سال آینده دومین جشنواره فیلم کوتاه غرب مازندران و شرق گیلان با همکاری دپارتمان هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شود.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با دارا بودن رشته‌های گرافیک، تصویرسازی، ادبیات نمایشی، سینما کارگردانی و عکاسی در مقطع کارشناسی و رشته‌های ارتباط تصویری و پژوهش هنر در مقطع کارشناسی ارشد از مهمترین واحدهای مجری رشته‌های هنری در کشور است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب