دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کنسرت گروه پالت تمدید شد

در پی استفبال کم‌ظیر علاقه‌مندان از کنسرت «شهر من بخند» گروه پالت که قرار است امشب و فردا شب -16 اردیبهشت ماه- در تالار وحدت برگزار شود، احسان رسول‌اف از تکرار این کنسرت در نیمه اول خرداد خبرداد.
کد خبر : 16474

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی گروه، احسان رسول‌اف تهیه‌کننده گروه پالت ضمن قدردانی از استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان از کنسرت «شهر من بخند» با اعلام خبر تکرار کنسرت گروه پالت گفت: «شور و شوق مردم برای تهیه بلیت کنسرت واقعا ما را به وجد آورده و آینده بسیار خوبی را برای آلبوم «شهر من بخند» تصویر کرده است. ما به احترام حمایت گسترده تمامی علاقه‌مندان تمام تلاش خود را برای تکرار کنسرت‌های پالت در تهران و برگزاری گسترده کنسرت‌ها در شهرهای دیگر به کار بسته‌ایم.»


رسول‌اف با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم برای تکرار کنسرت در تالار وحدت اضافه کرد: «با همکاری صمیمانه‌ مسئولان تالار وحدت مقرر شده حداقل ۳ شب دیگر در نیمه اول خرداد ماه گروه پالت بر سن این تالار ارزشمند به اجرای برنامه بپردازند.»


تهیه‌کننده پالت درباره آخرین وضیعت تولید آلبوم «شهر من بخند» گفت: «آلبوم هم‌اکنون در مرحله صحافی و بسته‌بندی است و در روزهای پایانی اردیبهشت طی مراسمی رونمایی خواهد شد. با توجه به استقبال مردم از کنسرت‌ها تمیهداتی را اندیشده‌ایم که آلبوم همزمان در گستره‌ی وسیع شبکه توزیع سراسر کشور به شکل مطلوبی پخش شود تا همگان بتوانند به راحتی این آلبوم را تهیه‌کنند. همچنین با عقد قرداد‌های بین‌المللی، این آلبوم همزمان با انتشار فیزیکی به شکل دیجیتال در پایگاه‌های فروش دیجیتال موسیقی همچون آی‌تیونز و بیب‌تیونز نیز عرضه خواهد شد.»


آلبوم «شهر من بخند!» طی سال ۱۳۹۳ در استودیو کرگدن زیر نظر رضا فرهادی ضبط شد و مراحل پایانی مسترینگ آن در استودیوی معتبر ابی‌رود در لندن انجام شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: موسیقی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته