دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1393 - 15:31
مشاور وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با آنا:

فرهنگیان برای اقامت در ستادهای اسکان هیچ محدودیتی ندارند

مشاور وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه معلمان برای اقامت در ستادهای اسکان هیچ‌گونه محدودیتی ندارند، گفت: فرهنگیان با ارایه کارت معلمی، می‌توانند در همه ستادهای اسکان سراسر کشور اقامت بگیرند.
کد خبر : 1647

محمد فاضل مشاور وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به وضعیت اسکان فرهنگیان در عید نوروز گفت: هیچ یک از همکاران فرهنگی ما برای اسکان نوروزی با محدودیت مواجه نیستند.
وی تاکید کرد: فرهنگیان با ارایه کارت نشان می‌دهند که معلم هستند و می‌توانند در هر استانی که تمایل دارند در ستادهای اسکان اقامت بگیرند.
فاضل در خصوص زمان دریافت عیدی فرهنگیان نیز گفت: هر زمانی که همه کارمندان دولت عیدی خود را دریافت کنند به طور حتم این امکان شامل حال فرهنگیان هم می‌شود و آنها نیز عیدی خود را دریافت می‌کنند.


مشاور وزیر آموزش و پرورش همچنین با اشاره به پرداخت معوقات فرهنگیان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال تمام معوقات فرهنگیان را پرداخت کنیم.


پیشتر وزیر آموزش و پرورش در مورد مطالبات فرهنگیان گفته بود نامه‌ای از سوی دولت برای پرداخت مطالبات فرهنگیان دریافت کردیم که رقم آن 500 میلیارد تومان است؛ اگر بخواهیم مطالبات فرهنگیان را پرداخت کنیم در بودجه 94 آموزش و پرورش مشکل ایجاد خواهد شد اما اگر بخشی از مطالبات را تا آخر اسفند تأمین می‌کنیم تا فشار به ما برای سال آینده کمتر شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: مشاور وزیر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته