دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1395 - 10:13

مرحله نهایی لیگ برتر والیبال؛ جدال سوپراستارهای والیبال در تهران برای قهرمانی

مرحله نهایی لیگ برتر والیبال امروز با جدال حساس دو تیم بانک سرمایه و پیکان برای کسب عنوان قهرمانی آغاز می شود.
کد خبر : 164693

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مرحله نهایی لیگ برتر والیبال از امروز ساعت 17 آغاز می‌شود و دو تیم پرمهره بانک سرمایه و پیکان برای کسب قهرمانی رودوری هم قرار می گیرند. بانک سرمایه کار سختی در مرحله فینال مقابل پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال دارد. شاگردان اکبری در مرحله پلی آف نمایش قابل قبولی داشتند و به طور حتم در فینال هم پای بانک سرمایه بازی می کنند تا عنوان قهرمانی را کسب کند. تیم پیکان هم اکنون 18 برد در کارنامه خود دارد و با امتیاز 53 در رتبه دوم جدول قرار داد.


بانک سرمایه مدافع عنوان قهرمانی از ابتدای فصل صدرنشین بوده و هم اکنون 55 امتیاز دارد و در بازی امروز به راحتی مغلوب پیکان نخواهد شد. ضمن اینکه ملی پوشان بانک سرمایه هم با تجربه بالایی که دارند هر زمان می توانند نتیجه بازی را به سود خود تغییر دهند.


تیم پیکان در نیمه نهایی سه بازی سخت مقابل شهرداری ارومیه داشت و موفق شد با کسب دو پیروزی راهی فینال شود. بانک سرمایه هم با دو پیروزی مقابل سایپا فینالیست شد. دو تیم بانک سرمایه و پیکان سال گذشته هم به مرحله فینال رسیدند اما به دلیل انصراف تیم پیکان، بانک سرمایه قهرمان شد.


بازی دوم این دو تیم یکشنبه 22 اسفندماه برگزار می‌شود و در صورتی که بازی به تساوی برسد دیدار سوم تعیین کننده قهرمان است. دیدار سوم نیز چهارشنبه 25 اسفند برگزار می‌شود.


همچنین امروز دو تیم سایپا و شهرداری ارومیه در بازی رده‌بندی مقابل هم قرار می‌گیرند. این دو تیم که از حضور در بازی فینال بازماندند در اولین دیدار رده بندی خود از ساعت 16 به مصاف هم می روند تا تکلیف تیم سوم لیگ مشخص شود. دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و سایپا در سالن غدیر ارومیه برگزار می‌شود و دیدار دوم هم روز یکشنبه 22 اسفندماه در تهران انجام می‌شود. در صورت نیاز به برگزاری دیدار سوم این بازی چهارشنبه 25 اسفندماه باز هم در ارومیه انجام می‌شود.


فینال


بانک سرمایه – پیکان ساعت 17 خانه والیبال تهران


رده‌بندی


شهرداری ارومیه - سایپا تهران ساعت 16 سالن غدیر ارومیه


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته