دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1394 - 16:29

برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت استاد علامه شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم و استاد، نمایشگاه آثار شهید مطهری در واحد اندیمشک و به همت دفتر فرهنگ اسلامی برپا شد.
کد خبر : 16469

رئیس واحد اندیمشک در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه با تبریک این روز بزرگ به تمامی اساتید و با گرامیداشت روح بلند و متعالی اندیشمند بر‌تر جهان اسلام، شاگرد ممتاز مکتب امام خمینی (ره)، استاد حوزه و دانشگاه و فیلسوف صاحب نظر و آشنا به فقه و عرفان، استاد شهید مرتضی مطهری به آنا گفت: جوانان و دانشجویان باید هرچه بیشتر با آثار این فیلسوف فرزانه آشنا شوند و آن‌ها را مطالعه کنند و از دریای علم و معرفت شهید والا مقام استاد مرتضی مطهری بهره‌مند شوند. زیرا با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهید مطهری در میان فلاسفهٔ معروف اسلامی، تنها فردی است که دیدگاه فلسفی او به مسائل اجتماعی و سیاسی و حتی مسائل زندگی تسرّی می‌یابد و باید این ویژگی منحصر به فرد استاد مطهری به طور صحیح معرفی شود.


دکتر امین رضا جمشیدی گفت: پیشرفت‌های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت انسان دارد و نقش معلمان در این میان بسیار کلیدی و حساس است. از این رو معلمان علاوه بر انتقال علم و دانش، رسالت سنگین تری در برابر فرزندان جامعه که به دست آنان به امانت سپرده شده اند را بر دوش دارند. یعنی باید بکوشند تا ملکات اخلاقی را در وجود فرزندان تقویت و نهادینه سازند و آنان را با مهارت‌های زندگی آشنا کنند که بحمدالله معلمان عزیز میهن اسلامی در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند و به تاسی از پیامبر عظیم الشان اسلام (ص)، چراغ هدایت بشریت را روشن و فروزان نگاه داشته‌اند.


در این مراسم با تقدیم گل و لوح تقدیر از سوی بسیج دانشجویی واحد اندیمشک از زحمات اساتید گرانقدر این واحد دانشگاهی تقدیر بعمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته