دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1395 - 09:52
در گفت‌وگو با آنا؛

مهاجم استقلال خوزستان: پول نرسد تیم برای بازی با پرسپولیس به تهران نمی‌آید/ مدیران استان یادشان رفته که ما مردم خوزستان را شاد کردیم

مهاجم استقلال خوزستان گفت: من در تهران هستم اما با تماسی که با بچه های تیم گرفتم آنها گفتند اگر امروز پول به حساب باشگاه تزریق نشود آنها به همراه کادر فنی برای بازی با پرسپولیس به تهران نمی‌آیند.
کد خبر : 164666

حسن بیت‌سعید در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره اینکه دلیلش برای همراهی نکردن استقلال خوزستان در تمرینات روزهای اخیر و زودتر آمدن به تهران چه بوده، بیان داشت: «شرایطی پیش آمد که برای انجام کاری به تهران آمدم و چون این هفته با پرسپولیس بازی داشتیم، دیگر به اهواز برنگشتم تا بازی این هفته را انجام دهیم و پس از آن به اهواز برگردیم. با اینکار حداقل از لحاظ مالی به تیم استقلال خوزستان کمک کردم و هزینه آمدن از اهواز به تهران را از روی باشگاه برداشتم.»


وی در خصوص دیدار فردای تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: «ما در بازی رفت می توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم اما در آخرین دقایق گل مساوی را خوردیم و فرصت کسب سه امتیاز را از دست دادیم. این بار کارمان سخت‌تر است چون حریف از لحاظ روحی شرایط بسیار بهتری را دارد و هواداران بیشتری نسبت به تیم ما دارد. آنها منسجم‌تر شده‌اند و به راحتی به تیمی امتیاز نمی‌دهند.»


مهاجم استقلال خوزستان افزود: «با وجود صدرنشینی تیم پرسپولیس، هدف استقلال خوزستان در این بازی مهم کسب امتیاز است و کسب پیروزی‌هایی که در بازی‌های اخیر داشتیم ما در وضعیت روحی مناسبی قرار داده است. بنابراین تلاش می‌کنیم تا در این بازی سخت و دشوار به امتیاز برسیم تا با امیدواری و انگیزه بیشتری به مصاف لخویا قطر برویم.»


او در مورد مشکلات مالی تیم استقلال خوزستان و اینکه پورموسوی سرمربی تیم اعلام کرده قصد آمدن به تهران را به همراه سایر اعضای تیم ندارد، تصریح کرد: «متاسفانه همه مسئولان استانی که از قهرمانی ما خوشحال شده بودند، یادشان رفته که ما شادی بیش از اندازه‌ای به مردم خوزستان دادیم و جام قهرمانی را به این استان آوردیم. اینکه پورموسوی اعلام کرده تیم نمی‌تواند برای بازی با پرسپولیس به تهران بیاید واقعیت است چرا که اصلا شرایط مالی مساعد نیست و مسئولان باشگاه با هزینه شخصی بازیکنان را برای مسابقه به شهرهای مختلف داخلی و خارجی می‌برند. امروز اگر پول برسد تیم به تهران می‌آید در غیر این صورتی بازیکنان به همراه مکادر فنی در اهواز می‌مانند.»


بیت‌سعید ادامه داد: «با ادامه این روند هر آن ممکن است که مدیران تیم هم دیگر پولی نداشته باشند تا هزینه کنند و آن وقت انجام بازی برای‌مان در شهرهای دیگر غیرممکن می‌شود چون پولی برای مسافرت و اقامت در هتل نداریم. امیدوارم وعده و وعیدهایی که داده شده، بالاخره عملی شود و با تزریق پول به حساب باشگاه استقلال خوزستان به شرایط مسابقه برسیم.»


مهاجم استقلال خوزستان درباره اینکه برای فصل آینده پیشنهاد دارد عنوان کرد: «به‌رغم همه مشکلاتی که در این فصل داشتیم، سعی کردم مهره موثری برای تیمم باشم و این موضوع از نگاه دیگر تیم‌ها پنهان نمانده است. البته الان به هیچ کدام از پیشنهادهایی که دارم، فکر نمی‌کنم و هدفم انجام بازی‌های خوب در بازی‌های باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر است. بعد از اتمام دیدارهایی که داریم، سعی می‌کنم به تیمی بروم که از بازی در آن لذت ببرم. برای من مسائل مالی در اولویت نیست و دوست دارم در تیمی بازی کنم که بتوانم پیشرفت بیشتری کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته