دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1394 - 16:16
علی‌اکبر محمدزاده:

افراد چسبیده به فوتبال‌‌ حاشیه درست می‌کنند/ کمر به نابودی فوتبال بسته‌اند

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه عده ای به دنبال ذبح کردن فوتبال هستند. با وجود اینکه نان فوتبال را می خورند اما بدون دلیل و مدرک دائما از فساد در این رشته محبوب مردمی صحبت می‌کنند.
کد خبر : 16464

علی اکبر محمدزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا با اشاره به انتقاد شدید عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران در خصوص افرادی که بدون ارائه مدرک مستند فقط حرف فساد در فوتبال می زنند ،گفت: «ابتدا باید از ایشان به خاطر اظهاراتی که داشته اند تشکر کنم. متاسفانه عده ای که چسبیده به فوتبال هم هستند دائما حاشیه سازی می کنند. نمی دانم که مقصود آنها از این جریان سازی های منفی چیست. به قول دادستان محترم اگر اسنادی دارید ارائه کنید تا با متخلفان برخورد قانونی کنیم.»


رییس کمیته اخلاق ادامه داد: «من نمی‌گویم که در فوتبال تخلفی نیست، اما به شکلی هم که آقایان مطرح می کنند نیست. وقتی از فساد حرف می‌زنیم باید اسناد آن را نیز ارائه کنیم. فوتبال را به گونه‌ای جلوه داده‌اند که از چشم مردم بیفتد. حرف‌های خلاف واقعی می‌زنند که به غیر از آسیب رساندن به فوتبال هیچ سود دیگری ندارد. ورزشی که اینقدر زیر ذره‌بین رسانه‌ها است چگونه می‌تواند چنین فساد بزرگی را که آقایان می‌گویند داشته باشد، فسادی که هیچ سندی برای اثبات آن وجود ندارد.»


محمدزاده درحمایت از فوتبال گفت:«مگر گردش مالی باشگاه‌ها چقدر است که این همه هیاهو به راه اندخته‌اند. بروید ببینید در جاهای دیگر چه پول‌هایی هزینه‌می‌شود. افرادی که بدون مدرک جریان سازی می کنند از خودشان پرسیده‌اند که اگر جوان‌های ما به ورزشگاه ها نیایند کجا می‌روند. این افراد با حرف‌های نادرست خود مسئول تمامی اتفاقاتی هستند که برای فوتبال می‌افتد. به طور حتم نیت افرادی که بی‌سند فقط از وجود فساد در فوتبال حرف می‌زنند​ خیر نیست، آنها کمر بسته‌اند تا به فوتبال ضربه بزنند. »


رئیس کمیته اخلاق فدراسیون در ادامه به مصاحبه های افراد غیر مسئول در این رابطه اشاره کرد و گفت: «خیلی دوست ندارم در مورد این افراد صحبت کنم، اما بعضی وقت‌هاشاهد اظهار نظرهایی هستیم که در صلاحیت آنان نیست. به دنبال مطرح کردن خودشان هستند، به دنبال معروف شدن هستند؛ شهرتی که به قیمت نابود کردن فوتبال قرار است برای آنها رقم بخورد. با این وجود آیا می‌توانیم اسم این افراد را دلسوز فوتبال بگذاریم؟ مگر همین آقایان در زمانی که مسئولیت داشتند چه کردند. اگر فسادی بوده، چرا برخورد نکرده‌اند. الان هم که مسئولیتی ندارند بی جهت در کار‌هایی که به آنان مربوط نیست دخالت می‌کنند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته