دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1394 - 16:08
معاون هماهنگی استان خبر داد

حمایت دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان خوزستان از اردوهای جهادی

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: اردوهای جهادی در محرومیت زادیی و ترویج اهداف متعالی انقلاب اسلامی نقش مهمی را بر عهده دارند و دانشگاه آزاد اسلامی از گسترش این اردو‌ها حمایت می‌کند.
کد خبر : 16460

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی بختیارپور در نشست کاری با مسئول بسیج دانشجویی این استان اظهار کرد: اردوهای جهادی دانشجویی که با حمایت بسیج دانشجویی و در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و عمرانی در مناطق محروم و حاشیه‌های شهرهای کشور برگزار می‌شوند، در واقع تحقق یکی از دغدغه‌های اصلی انقلاب اسلامی برای محرومیت زدایی است.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با تاکید به اینکه مهم‌ترین هدف برگزاری اردوهای جهادی، سازندگی است گفت: در این اردو‌ها سازندگی معنوی و خودسازی در کنار سازندگی عمرانی مناطق محروم بویژه حاشیه‌های شهر‌ها مورد توجه قرار گیرد.


وی با اعلام آمادگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خوزستان برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این اردو‌ها گفت: با توجه به گستردگی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، این دانشگاه برای برگزاری باشکوه این اردو‌ها که معمولا در تابستان شروع می‌شوند، آماده ارائه هرنوع خدمات مورد نیاز بسیج دانشجویی است.


بهمن شهریاری مسئول بسیج دانشجویی خوزستان که میزبانی این نشست را برعهده داشت ، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اردوهای جهادی دانشجویی، به بیان اهمیت و فلسفه برگزاری این اردو‌ها پرداخت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته