دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1395 - 15:57
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو عنوان کرد؛

سال 95، سالی پرحادثه برای صنعت آب و برق

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: سال 95 سالی پرحادثه برای صنعت آب و برق بوده که با هماهنگی شرکت‌ها و ستاد وزارت نیرو به خوبی مدیریت شده است.
کد خبر : 164585

به‌گزارش گروه اقتصادی آنا از پاون، "میثم جعفرزاده" مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو امروز (سه شنبه) در آئین برگزاری سومین همایش سالانه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل صنعت آب و برق با رویکرد مهندسی تمهیدات نوین (سایبری و زیستی) در سالن همایش های ساختمان ستادی این وزارتخانه با بیان این مطلب که هرگز در مقابل حوادث تسلیم نشده ایم افزود: هیچگاه تسلیم نشدیم و لب به گلایه هم نگشودیم و همواره حوادث را به فال نیک گرفته و خود را در معرض آزمون الهی برای خدمت به هموطنان دیده ایم.


وی افزود: خدا را شاکریم که تاکنون از حوادث رو سفید بیرون آمده ایم و تلاش می کنیم که از این پس نیز شرمنده مردم نشویم.


جعفرزاده با اشاره به این مطلب که سالی که گذشت ، به گواه آمار و مستندات موجود، یکی از سال های پر حادثه بوده است، گفت: بهار گذشته را با وقوع حادثه سیلاب سد دز آغاز کردیم و به تدریج طوفان و سیلاب و برف و بوران تمام نقاط کشور را در بر گرفت.


وی تصریح کرد: شاید کمترین نقطه ای از کشور وجود داشته باشد که در سال جاری حتی برای یک بار دچار حادثه و بحران نشده باشد.


مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با بیان اینکه امسال هماهنگی خوبی بین شرکت های استانی و شرکت های مادر تخصصی و حوزه ستادی وجود داشت، گفت: این هماهنگی باعث شد تا در زمان وقوع حادثه، تا بازگشت به شرایط کمی و کیفی آب و برق، لحظه ای وقفه ایجاد نشود.


وی خاطر نشان کرد: این آزمون برای هماهنگی نقطه عطفی بود تا با شناسایی نقاط ضعف و قوت، ارائه راهکاری برای آینده باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته