دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1395 - 12:37
در صحن علنی شورای شهر مطرح شد؛

 شاکری: شورای شهر از ابزارهای اعمال قدرت خود به درستی استفاده نمی‌کند

‎رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران با بیان اینکه ابزار قانونی برای اعمال قدرت بر شهرداری تهران در اختیار اعضای شورا قرار دارد، گفت: با این حال برخی اعضا در وقت مناسب و با هدف بازدارندگی از تخلف، از ابزارهای قانونی استفاده نمی‌کنند.
کد خبر : 164486

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مجتبی شاکری در جریان سیصد و سی و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران،در پاسخ به تذکر تندگویان درخصوص ۲۶ مکاتبه درباره تخلفات سازمان زیباسازی و تهدید به افشاگری وی، با بیان اینکه ابزارهایی نظیر تذکر، سوال و استیضاح در اختیار اعضای شورای شهر وجود دارد، گفت: آقای مختاباد به نمایندگی از شورای شهر در شورای ابزارهای محیطی زیباسازی حضور دارد و می‌تواند اعمال قدرت کند و باید پاسخگوی پرسش‌های آقای مختاباد باشد؛ ضمن اینکه باید اطلاعات مهم توسط اعضایی که در جریان امور قرار دارند قبل از اینکه مساله منجر به وقوع تخلف شود، در اختیار شورای شهر قرار گیرد تا نیاز به شوک اطلاعاتی نباشد.


وی افزود: بودجه شهرداری توسط اعضای شورا به تصویب می‌رسد و عمل می‌شود. ما اگر بخواهیم می‌توانیم بودجه یکی از سازمان‌ها و شرکت‌ها را به کلی صفر کنیم. بنابراین همه چیز در وهله اول از گیت شورا عبور می‌کند و دست ما باز است که به چیزی رای دهیم یا ندهیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته