دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1395 - 11:40

داورزنی: اخبار فضاهای مجازی توهین به اعضای مجمع است

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در ابتدای مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال گفت: اخبار سایت ها و فضاهای مجازی توهین به اعضای مجمع است.
کد خبر : 164457

به گزارش گروه ورزشی آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال صبح امروز با حضور اعضا و کاندیداها به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در محل آکادمی ملی المپیک آغاز شد.


محمدرضا داورزنی در ابتدای این مجمع با بیان اینکه امیدوارم با برگزاری این انتخابات شاهد ثبات خوبی در هندبال باشیم تا این رشته ورزشی با همفکری و مدیریتی جدید برنامه های خود را برای بازی های آسیایی و المپیک ۲۰۲۰ تنظیم کرده و به خواسته و هدف خود برسد.


وی با بیان اینکه باید در همین ابتدای مجمع نسبت به برخی مسائل این روزهای هندبال تذکری داده شود، گفت: «باید متذکر شوم این روزها در برخی اخبار، سایت ها و فضاهای مجازی حرف هایی مطرح شده بود که وزارتخانه در این انتخابات به چه سمتی خواهد رفت. این توهین به ا عضای مجمع است کسان دیگری برای اعضای مجتمع تعیین تکلیف می کنند. در حالی که شما هر کسی را می شناسید و نسبت به آن شناخت دارید و از آن چیزی که در هندبال کار کرده و می دانید باید حمایت کنید و در نهایت وزارتخانه از فرد منتخب شما حمایت می کند.»


معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: «برای ما فرقی ندارد چه کسی در این مجمع انتخاب می شود. هر کسی که کاندیدا شده برای قبول مسئولیت سنگینی آمده است، این ۱۶ نفر تایید شده وزارتخانه که هم اکنون ۳، ۴ نفر از آنها انصراف داده اند برای انتخابات آمدند و آن نفراتی که امروز در کوران انتخابات حاضر هستند مورد تایید وزارتخانه بودند و در نهایت فردی که مورد تایید شما و فدراسیون قرار بگیرد وزارتخانه هم از وی حمایت می کند.»


وی تصریح کرد: «امیدوارم مجمع خوبی برگزار شود و فردی که شایسته است از سمت شما رای لازم را به دست آورد. آقای شهنازی از کمیته ملی المپیک اینجا هستند ما تاکنون هیچ صحبتی در مورد اینکه چه اتفاقی در این رشته خواهد افتاد و چه کسی رای می آورد با کمیته صحبت نکردیم هر کسی انتخاب شود مورد تایید و حمایت ما و کمیته نیز می باشد.»


داورزنی خاطرنشان کرد: «فردی که در اینجا انتخاب می شود باید حمایت همه شما را داشته باشد. آن چیزی که مشکل ایجاد می کند تفرقه و جدایی است. هر بزرگواری که رای آورد موفقیتش در هندبال در گرو همدلی و همبستگی شما و خانواده این رشته است. امیدوارم شرایطی بر هندبال حاکم شود که این رشته بر اهدافش جامه عمل بپوشاند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته