دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1395 - 11:42

برپایی جشنواره نوروزی دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار

سومین جشنواره نوروزی دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و نمایشگاه کتاب و عفاف و حجاب با حضور سرپرست واحد گرمسار آغاز به کار کرد.
کد خبر : 164419

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و با حضور دکتر علیرضا لادن مقدم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار سومین جشنواره نوروزی دانشجویان و کارکنان واحد گرمسار آغاز به کار کرد.


لادن مقدم در مراسم افتتاحیه این جشنواره که معاونان دانشگاه، جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان نیز حضور داشتند، پیشاپیش سال نو که با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مصادف شده است را به دانشجویان، استادان و کارکنان تبریک گفت و از حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی به جهت برپایی این جشنواره قدردانی کرد.


این جشنواره که در محل طبقه همکف ساختمان اداری، واقع در ضلع جنوبی مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شده، کارکنان، دانشجویان و فرزندان کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در قالب موضوعات جشنواره آثار خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده اند.



برپایی سفره های زیبای هفت سین، نمایش آثار هنری نقاشی، طراحی، ملیله کاغذی، پوسترهای عفاف و حجاب و نمایشگاه کتاب های مذهبی و فرهنگی بخشی از غرفه های مختلف این جشنواره را تشکیل می دهد.


در این جشنواره 9 سفره هفت سین اثر فردی و گروهی زیتونه رئوفی، مرضیه محمدی، اکرم شاه حسینی، سمیه اصغری، سپیده اسلامی، سارا سنگی، فاطمه محمدی، فاطمه نظری، فاطمه کاظمی، مهسا رشیدی، پریا اجاقی، ساجده سعیدی، ناهید صفری و نسیم صفری و آثار هنری طراحی، نقاشی و ملیله اثر انسیه حسنی، آتنا دهقانی وکیانوش باقری برای بازدید علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شده است.


برپایی سیاده چادر عشایری و پخت و توزیع آش با لوازم سنتی در محوطه دانشگاه از برنامه های جنبی این جشنواره بود که برگزار شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته