دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1394 - 14:13
جانشین رئیس پلیس پایتخت خبر داد

پاتک شبانه پلیس به فروشندگان موادمخدر/ ۸۵ توزیع‌کننده مواد دستگیر شدند

پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، با اجرای عملیات شبانه در محدوده سرکلانتری یازدهم، ضمن دستگیری ۸۵ توزیع کننده خرد مواد، ۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کرد.
کد خبر : 16412

به گزارش گروه اجتماعی آنا، سردار قادر کریمی جانشین رئیس پلیس پایتخت با اشاره به عملیات شبانه پلیس مبارزه با مواد مخدر در محدوده سرکلانتری یازدهم پلیس پایتخت اظهار کرد: در عملیات شب گذشته پلیس، محلات اقبال، صفا، مازندرانی و خیابان‌ها و معابر اطراف میدان امام حسین(ع) مورد پاکسازی قرار گرفتند و در این عملیات 85 نفر از توزیع کنندگان خرد مواد‌مخدر دستگیر شدند.


وی افزود: از دستگیر شدگان 46 کیلوگرم انواع مواد مخدر، ادوات مصرف و همچنین تعدادی قمه کشف و ضبط شد.


جانشین رئیس پلیس پایتخت با اشاره به ادامه دار بودن طرح‌های امنیت محله محور پلیس در پایتخت گفت: از ابتدای امسال 27 مرحله از طرح امنیت محله محور در سطح تهران اجرا شده و طی این مدت شش هزار نفر دستگیر شدند.


کریمی گفت: در 40 روز گذشته از سال جاری، دو هزار و 100 کیلو انواع مواد مخدر کشف شد که کشفیات بدست آمده و تعداد دستگیرشدگان به ترتیب با رشد 100 و 50 درصدی همراه بوده است.


جانشین رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه نمایش خیابانی دستگیرشدگان بارقه امید برای مردم را روشن تر می‌کند افزود: این نمایش خیابانی برای آن است که مردم بدانند گزارش‌های آنها به پلیس قطعا مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت صحت و سقم گزارش‌ها، پلیس برخورد جدی را با قانون شکنانان و هنجار شکنان خواهد داشت.


وی با تاکید بر اینکه طی عملیات‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، 80 درصد از پاتوق‌های غرب پایتخت متلاشی شدند، تصریح کرد: در چند روز اخیر نیز عملیات های گسترده در سطح پایتخت انجام شد که طی این عملیات‌ها شش باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شدند و از آنها 460 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: قمه مواد مخدر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته