دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1395 - 16:36
معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت:

ارتقای کیفیت از اصلی‌ترین برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی است

معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت عنوان کرد: ارتقای کیفیت از اصلی‌ترین برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی است.
کد خبر : 163999

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، علیرضا فرخ بخت فومنی در کارگاه آموزش فنون تدریس و آشنایی با قوانین آموزشی که برای استادان حق التدریس واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار شد، گفت: حوزه برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، دوره های توانمندسازی اعضای هیأت علمی حق التدریس را برای ارتقای کیفیت آموزشی در واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در سال آتی پیش بینی کرد که بر اساس برنامه ریزی پیش بینی شده این دوره ها برگزار خواهد شد.



وی با برشمردن اهداف برگزاری این دوره ها، افزود: آشنایی مدرسان با فنون تدریس و آشنایی آنان با مقررات آموزشی از مهمترین اهداف برگزاری این دوره ها خواهد بود.


فرخ بخت ادامه داد: اعضای هیأت علمی باید در کنار کسب مهارت و تخصص حرفه ای خود با چگونگی اداره کلاس درس و روشهای یاددهی موثر نیز آشنا شوند تا کیفیت کلاس‌های درسی ارتقا یابد.


رئیس شورای تخصصی برنامه ریزی استان گیلان تاکید کرد: در کنار جذب دانشجو، ارائه بهترین خدمات آموزشی با استفاده از اساتید مجرب و مدرسان حق التدریس کار آزموده همراه خواهد بود که می تواند به ارتقای سطح علمی و مهارتی دانشجویان شاغل به تحصیل در واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی استان گیلان بینجامد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته