دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1395 - 08:31
در گفت‌وگو با آنا

عضو شورای مرکزی اعتماد ملی: طرح معرفی کاندیدای پوششی برای روحانی مناسب نیست

رئیس کمیته انتخابات حزب اعتماد ملی با بیان اینکه در مجموع نظر ما حمایت از دکتر روحانی است، گفت: بحث کاندیدای پوششی استراتژی مناسبی برای انتخابات نیست.
کد خبر : 163925

مهدی رسول پناه، عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته انتخابات حزب اعتماد ملی درباره سیاست‌های این حزب در انتخابات پیش رو به خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا گفت: کمیته انتخابات حزب اعتماد ملی به تازگی فعالیت‌های خود را آغاز کرده است و کمیته استان‌ها نیز در اکثر استان‌های ایران شکل گرفته است. در اطلاعیه‌ای که در سایت اعتماد ملی قرار دادیم از متقاضیان خواسته‌ایم که برای ثبت‌نام در انتخابات، مراحل مقدماتی مانند گرفتن گواهی عدم سوء پیشینه را انجام دهند تا خللی در روند ثبت نام صورت نگیرد.


وی ادامه داد: بعد از ثبت‌نام داوطلبان مرحله شناسایی افراد مورد وثوق و قابل اطمینان آغاز می‌شود و حزب اعتماد ملی شاخص های خود برای داوطلبان ورود به شوراها را ابلاغ می‌کند.


رسول پناه تعهد و تخصص و سیاسی نبودن را بارزترین شاخصه حزب اعتماد ملی برای داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا عنوان کرد و گفت: با توجه به مسائل و مشکلاتی که در این دوره از شورای شهر اتفاق افتاد و بزرگترین مشکل آن نبود نیروی‌های متخصص بود، سعی می‌کنیم ترکیب افراد در شورای شهر آینده سیاسی نباشد.


عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در پاسخ به این سوال که این حزب چه تعاملی با شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان دارد، گفت: ما در حزب اعتماد ملی کمیته تعامل با شورای سیاست‌گذاری را تشکیل داده ایم و هدف نهایی ما تمرکز بر روی لیست واحد با تمامی احزاب اصلاح‌طلب است. فکر می کنم تا پایان فروردین ماه و اوایل اردیبهشت، لیست نهایی برای انتخابات شورای شهر مشخص می شود.


رئیس کمیته انتخابات حزب اعتماد ملی درباره انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: در مجموع نظر ما حمایت از دکتر روحانی است. درخصوص بحث کاندیدای پوششی نیز نظر شخص بنده این است که این طرح، استراتژی مناسبی برای انتخابات نیست. نظر حزب اعتماد ملی درباره این موضوع و به طور کل انتخابات ریاست جمهوری هنوز مشخص نیست و به احتمال زیاد در جلسه ای که تا پایان سال برگزار می شود، نظر نهایی حزب نیز اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته