دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1395 - 12:38
در سفر به شهر کاشان انجام شد

کاشت نهال از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز درختکاری

در جریان سفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به کاشان و به مناسبت روز درختکاری و برای استمرار "طرح یاد سبز شهدا" نهالی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از سوی دکتر میرزاده کاشته شد.
کد خبر : 163884

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حمید میرزاده که روز گذشته برای حضور و سخنرانی در کنگره بین‌المللی محتشم کاشانی و شرکت در جلسه شورای دانشگاه اصفهان، به شهر کاشان سفر کرده بود، به مناسبت روز درخت‌کاری و برای گرامیداشت یاد شهدا، نهالی در این واحد کاشت.


بخشنامه طرح یاد سبز شهدا در سال 94 از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد و با اجرای این طرح، سال گذشته به تعداد شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم در واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه‌ آزاد اسلامی در سراسر کشور نهال کاشته شد.


آیت‌الله هاشمی رفسنجانی(ره) رئیس فقید هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی سال گذشته در نامه‌ای از دکتر میرزاده به دلیل کاشت این تعداد اصله نهال در ایام درخت‌کاری در دانشگاه آزاد اسلامی، تشکر و قدردانی کرد. این مراسم هر ساله در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور برگزار و هزاران اصله نهال غرس می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته