دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1394 - 12:45
جمشیدی در گفت‌وگو با آنا:

همه دانشجویان خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک در سلامت هستند/ آتش‌سوزی در کار نبود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک با توجه به حادثه شب گذشته در یکی از پاساژهای این شهر و وجود خوابگاه دانشجویان این واحد در محل، از سلامت کامل آنان خبر داد.
کد خبر : 16381

به گزارش خبرنگار آنا، حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته یکی از پاساژهای مرکز شهر اندیمشک دچار حادثه آتش سوزی و بیشتر دودگرفتگی شد که ‏بلافاصله ماموران آتش نشانی به همراه سایر گروه های امداد و نجات به محل ‏حادثه اعزام شدند و پس از نزدیک به ۲ ساعت، این حادثه مهار شد.


بر اساس این گزارش در این اتفاق، بخش هایی از پاساژ و مغازه کفش ملی در نبش پاساژ به علت حریق کابل ها و سیم های برق(بیشتر در سقف به خاطر وجود پلاستیکی بودن یا سقف کاذب) از بین رفت اما با تلاش به موقع گروه های امدادی و آتش‌نشانی از گسترش آن جلوگیری و در نهایت مهار شد و تلفات جانی هم نداشت؛ علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.


با توجه به قرار داشتن خوابگاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک در طبقه فوقانی این پاساژ که تعداد آنان به 80 نفر می رسد در تماسی با رئیس این دانشگاه چگونگی این حادثه و حال دانشجویان را جویا شدیم.


آتش سوزی در کار نبود، بیشتر دودگرفتگی بود


دکتر امین رضا جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا، اظهار کرد: بر اثر اتصالی در کابل های برق این پاساژ و سوختن آنها دود زیادی تولید شده و بخش زیادی از آن وارد خوابگاه دانشجویان واحد اندیمشک شده و موجبات وحشت و استرس دانشجویان را فراهم کرده بود.


وی با بیان اینکه به محض اطلاع از حادثه همه دانشجویان که به 80 نفر می رسیدند به واحد و مکان امن منتقل شدند، گفت:‌ حال همه دانشجویان خوب بوده و در سلامت کامل هستند فقط یه دانشجو در اثر استرس و وحشت هنگام خروج از پاساژ و پایین آمدن از پله دچار حادثه و عارضه کمردرد شده بود که با درمان سرپایی در اورژانس مرخص شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک با توجه به بازدید خود و معاون عمرانی این دانشگاه از محل حادثه ادامه داد: در این حادثه حتی یک کفش از فروشگاه کفش ملی نسوخته بود و فقط دود زیاد ناشی از این حادثه با توجه به قرارداشتن در مرکز شهر، وحشت و استرس برای ساکنان و مردم ایجاد کرده بود؛ در این حادثه فقط بخشی از کابل های موجود در سقف و دیواره‌ها دچار سوختگی شدند.


جمشیدی در پایان از بازگشت همه دانشجویان در صحت کامل به خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک خبر داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته