دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1395 - 09:22
میزان پاداشی که برایم در نظر گرفتند را من تعیین نکردم

بهداد سلیمی: جواب خانواده داغدار گلبارنژاد را نمی‌دهم/ کیانوش دلایلی برای نیامدن به تمرینات تیم ملی دارد

وزنه‌بردار تیم ملی گفت: مصاحبه‌ خانواده گلبارنژاد را خواندم و به‌ احترام آنکه آنها خانواده داغدارهستند جوابی به آنها نمی‌دهم.
کد خبر : 163557

بهداد سلیمی در خصوص حضور در مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیک که با حضور دکتر روحانی رییس جمهوری همراه بود، به خبرنگار ورزشی آنا،‌ گفت: «مراسمی که برگزار شد بسیار خوب و قابل توجه بود. این مراسم در شأن تمامی بچه‌های المپیکی بود و جا دارد از رئیس جمهور محترم هم تشکر کنم که وقت گذاشتند و از ورزشکاران کشور حمایت کردند.»


او درباره اینکه او به‌رغم اینکه در المپیک ریو مدال نگرفته بود مورد تجلیل قرار گرفت، اظهار داشت: «خوشبختانه مسئولان ورزش کشور ارزش زحماتی که من برای کسب مدال در المپیک کشیده بودم اما با ناداوری به حقم نرسیدم را قدر دانستند و پاداشی هم به من دادند که جا دارد از لطف آنها تشکر کنم.»


سلیمی درباره مصاحبه خانواده مرحوم گلبارنژاد، دوچرخه‌سواری که در پارالمپیک 2016 ریو درگذشت نیز گفت: «من این مصاحبه‌ را خواندم و به‌احترام آنکه آنها خانواده داغ‌دیده‌ای هستند و عزیزشان را از دست داده‌اند، جوابی به آنها نمی‌دهم.»


وی درباره اینکه حقیقت دارد او همانند دارندگان مدال طلای المپیک 300 سکه گرفته، تصریح کرد: «تعداد سکه‌‌هایی که به من داده شده مهم نیست. حالا 100 سکه یا 500 سکه باشد. من میزان پاداشی که برایم در نظر گرفتند را تعیین نکردم و همان‌طور که اشاره کردم، ترجیح می‌دهم هیچ جوابی به خانواده داغدار گلبارنژاد ندهم.»


دارنده مدال طلای المپیک لندن با اشاره به مصدومیتی که از ناحیه زانو دارد، بیان داشت: «متاسفانه درد زانو باعث شده تا نتوانم در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کنم و باید به مداوای آسیب‌دیدگی‌ام بپردازم. باید تلاش کنم به خوبی دوران نقاهتم را طی کنم تا مشکلی برای حضور در رقابت‌‌های قهرمانی جهان که بیش از 6 ماه دیگر انجام می‌شود، نداشته باشم.»


سلیمی درباره اینکه تشدید مصدومیت او این شائبه را ایجاد کرده که بهداد سلیمی نمی‌تواند در آینده بازگشت مناسبی به روی تخته داشته باشد، تصریح کرد: «اصلا نباید به این حرف‌ها توجه کرد. من در سال 94 مصدومیت شدیدی را تجربه کردم اما به لطف مهارت بالای دکتر کیهانی که جراحی فوق‌العاده‌ای روی زانویم انجام داد و همچنین فیزیوتراپی مناسبی که دکتر نوروزی داشت، هفت ماهه آماده شدم و در المپیک تنها به خاطر ضربه عمدی که داوران به من زدند، نتوانستم مدال طلا بگیرم.»


وی ادامه داد: «مطمئن هستم که بازگشت بسیار خوبی به روی تخته خواهم داشت و بار دیگر در میادین معتبر بین‌المللی برای کشورم افتخارآفرینی می‌کنم. در زندگی ورزشی‌ام هم با مشکلات زیادی جنگیده‌ام و این بار هم از چالش مصدومیت جدیدی که برایم ایجاد شده، خودم را خارج می کنم و با سربلندی به روی سکو می‌روم.»


ملی‌پوش وزنه‌برداری درباره فاصله‌اش با رکوردهای جهانی بیان داشت: «الان باید مصدومیتم را رفع کنم و به جبران فاصله‌ای که ایجاد شده فکر نمی‌کنم. من در رقابت‌های لیگ در یک ضرب وزنه 185 کیلوگرم را بالای سر بردم اما مصدومیت نگذاشت بهتر وزنه بزنم.»


سلیمی درباره اینکه با کیانوش رستمی صحبتی برای بازگشت به تمرین تیم ملی داشته یا نه، گفت: «برحسب دوستی که با کیانوش دارم با او حرف زدم اما دلایلی برای نیامدن به تمرینات تیم ملی داشت، که من به آنها احترام گذاشتم و امیدوارم در راهی که می‌رود همچون المپیک ریو موفق باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته