دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شبکه مدیریت نوآوری ایران افتتاح می‌شود؛

توسعه اکوسیستم نوآوری در بخش خصوصی

شبکه مدیریت نوآوری ایران با ماموریت توسعه اکوسیستم نوآوری در بخش خصوصی ایران در راستای اقتصاد دانش بنیان در کشور ایجاد شده است که در روز دوشنبه،‌16 اسفند افتتاح خواهد شد.
کد خبر : 163202

به گزارش خبرنگار اقتصادی آنا، فعالیت‌های این شبکه ضمن تلاش در جهت تسهیل ایجاد و بهره مندی بخش خصوصی از مشوق ها و حمایت های لازم در راستای شکل‌گیری فعالیت‌های اقتصادی دانش بنیان، در دو حوزه اصلی توسعه زیرساختها و پلتفرم‌های مشترک بین دولت، بخش خصوصی و شرکتهای دانش بنیان و نیز فعالیتهای ترویجی و آگاه سازی ساماندهی شده است.


بدین منظور تیمی از خبرگان و متخصصان مدیریت فناوری و نوآوری با همکاری مجریان دو جایزه مذکور که عبارتند از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، انجمن مدیریت فناوری ایران، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران، مرکز پژوهشی مدیریت راهبردی و فناوری آینده اندیشان، نشریه رتبه، گروه پارسیان هوشمند و ... تشکیل شده و اقدام به تعریف اهداف، فرآیندها و فعالیتهای شبکه کردند.


تدوین استانداردهای ملی مدیریت نوآوری با همکاری سازمان ملی استاندارد، رتبه بندی سازمانهای نوآور و رتبه بندی تجارب برتر تجاری سازی دانش بنیان با همکاری مرکز رتبه بندی اتاق بازرگانی و نیز صندوق نوآوری و شکوفایی، اعطای برند نوآور به محصولات ساخت ایران، مشارکت در ایجاد مراکز نوآوری و توسعه پارکهای فناوری بخش خصوصی، مشارکت در توسعه CVC ها، ممیزی و صدور گواهینامه استانداردهای نوآوری، اجرای طرح های پیمایشی و پژوهشی بنگاهی و ملی و ... از عمده فعالیتهای شبکه مدیریت نوآوری ایران خواهند بود.


لازم به ذکر است آیین رسمی افتتاحیه شبکه مدیریت نوآوری ایران، با همکاری جشنواره ملی بهره وری و جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران از ساعت 14 تا 18 روز دوشنبه 16 اسفند ماه 1395 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته