دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1395 - 15:43

درخشش عضو باشگاه پژوهشگران واحد ساری در فستیوال جایزه بزرگ اختراعات ایران

چاووش عزیزی عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری درفیستوال جایزه بزرگ اختراعات ایران موفق به اخذ مدال ویژه این فستیوال شد.
کد خبر : 163075

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در اولین فیستوال جایزه بزرگ اختراعات ایران که در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد، چاووش عزیزی عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاداسلامی واحدساری موفق به اخذ مدال ویژه این مسابقات با ثبت اختراع «سیستم یکپارچه و هوشمند برای اتوماسیون صنعتی عملیات ژئوتکنیک (تولید دستگاهای هوشمند حفاری وعملیات مربوط به آن)» شد.


در این مسابقات 723 اثر مورد بررسی و داوری قرار گرفت که 389 اثر به مرحله دوم داوری راه یافتند. طرح های توجیه اقتصادی و کسب و کار برای بسیاری از طرح ها نیز آماده که پس از سه روز نشست تخصصی سرمایه گذاری 80 اختراع کاندید و در نهایت تعداد 20 اختراع انتخاب نهایی شدند و به روش آکواریوم فناوری که مدل مفهومی و اجرایی تجاری سازی است، به مرحله پایانی تجاری سازی رسیده اند.


چاووشی پیش از این نیز مدال نقره مسابقات بین المللی اختراعات کشور سوییس، مدال نقره مسابقات آسیایی المپیاد مخترعان و عنوان دانشجوی برتر جشنواره کارآفرینی دانشجویی کشور را نیز کسب کرد.


باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاداسلامی واحد ساری تاکنون 3 مدال طلا ، 10 مدال نقره و 6 برنز از مسابقات مختلف جهانی اختراعات در کشورهای سوییس ، آلمان ، فرانسه ، کرواسی ، برزیل ، کره جنوبی را کسب کرده است.


برگزیده جشنواره خوارزمی، چاپ بیش از150 مقاله ISI ، چاپ بیش از بیش از 200 مقاله علمی– پژوهشی و علمی ترویجی، کسب 5 رتبه دانشجویی برتر، اعزام اعضای باشگاه به همایشهای خارجی و داخلی با ارائه مقاله بصورت سخنرانی، برگزیده جشنواره علم تا عمل کسب و رتبه اول المپیاد علمی کشور از دیگر افتخارات و موفقیتهای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد ساری است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته