دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1394 - 10:10

معمای پرونده ناپدید شدن خانم دکتر

رزیدنت بیمارستانی در اهواز پس از خروج از محل کار و قبل از اینکه به خانه برگردد، به طرز مرموزی ناپدید شد. این اتفاق در حالی رخ داده که پلیس جسد خواستگار او را که با شلیک گلوله خودکشی کرده بود، پیدا کرد.
کد خبر : 16301

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از همشهری آنلاین، مدتی قبل خانواده دختر جوانی که از غیبت ناگهانی او نگران شده بودند موضوع را به پلیس اطلاع دادند. از‌‌ همان زمان تیمی از مأموران با دستور سرهنگ خواجوی، رئیس پلیس آگاهی خوزستان جست‌و‌جو برای پیداکردن زن جوان را شروع کردند. آن‌ها در نخستین قدم راهی محل کار وی که بیمارستانی در اهواز بود شدند. زن جوان رزیدنت بیمارستان بود و همکارانش گفتند که وی صبح‌‌ همان روزی که ناپدید شده، پس از اتمام شیفت کاری‌اش از بیمارستان خارج شده تا به خانه برود.


هیچ‌کس آن روز رفتار مشکوکی از رزیدنت جوان ندیده بود و او مانند روزهای قبل از همکارانش خداحافظی کرده و از بیمارستان بیرون رفته بود. پس از آن نیز دیگر هیچ‌کس از او خبری نداشت. مأموران در تحقیقات بیشتر خود دریافتند که رزیدنت ناپدید شده خواستگاری داشته که در شهرستان جهرم شیراز زندگی می‌کرده است. مأموران که احتمال می‌دادند وی اطلاعی از سرنوشت دختر جوان داشته باشد راهی جهرم شدند و آنجا بود که درجریان حقیقت تکان دهنده‌ای قرار گرفتند.


کارآگاهان متوجه شدند که مرد جوان با شلیک گلوله به کام مرگ رفته است. شواهد اولیه حکایت از این داشت که پسر جوان دست به‌خودکشی زده و به سمت خود شلیک کرده است. از سوی دیگر درحالی‌که بررسی‌ها در این پرونده مرموز ادامه داشت یک خودروی پژو ۲۰۶که احتمال می‌رود متعلق به خواستگار جوان باشد در حاشیه شهر اهواز کشف شد و مأموران از خانواده این جوان خواستند برای شناسایی آن راهی اهواز شوند.


در چنین شرایطی تیمی از کارآگاهان جنایی خوزستان با همکاری پلیس جهرم تجسس‌های خود را برای رازگشایی مرگ خواستگار جوان و پیدا کردن ردی از رزیدنت ناپدید شده آغاز کرده‌اند و این احتمال وجود دارد که خواستگار جوان پیش از خودکشی برای دیدن رزیدنت ناپدید شده راهی اهواز شده باشد. در حال حاضر هیچ اثر و سرنخی از دختر گمشده وجود ندارد و پلیس تمامی توان خود را به‌کار گرفته تا با پیداکردن او، معمای این پرونده پیچیده را که حالا باعث انتشار شایعات مختلف در اهواز شده، حل کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته