دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1395 - 10:16

تولید سه نرم‌افزار آموزشی از سوی دانشجوی واحد فردوس/ برگزاری همایش امنیت سیستم‌های کامپیوتری

به همت باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس، همایش داخلی تست نفوذ و امنیت سیستم‌های کامپیوتری برگزار شد.
کد خبر : 162937

به گزارش خبرنگار آنا، معاون پژوهش و فناوری واحد فردوس در این همایش با توجه به فعالیت‌های باشگاه پژوهشگران جوان این دانشگاه گفت: «باشگاه پژوهشگران جوان به دنبال جذب دانشجویان نخبه و هدایت و حمایت از آنان با انجام برنامه هایی چون برگزاری همایش، حمایت از چاپ مقالات، کتاب و طرح‌های پژوهشی، پیگیری ثبت اختراعات و... است.»


دکتر علی زحمت کش افزود: «متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت باشگاه به آدرس BPJ.ir شرایط عضویت در باشگاه را مطالعه کرده و ثبت نام کنند.»


وی بیان کرد: «باشگاه پژوهشگران جوان، بستری مناسب برای دانشجویان و نخبگان علمی دانشگاه است تا بتوانند فعالیت های علمی خود را بدون دغدغه انجام دهند. امیدواریم با توجه به وجود رشته های کامپیوتر از کاردانی تا دکتری در واحد فردوس، در سال آینده شاهد برگزاری همایش های ملی یا منطقه ای در این واحد باشیم.


در این همایش آقایان غفاری، هوشنگ نژاد، عبدمحبوب و صنعتی و خانم جدی از استادان و دانشجویان، مقالات خود را ارائه دادند.


تولید سه نرم افزار آموزشی


سه نرم افزار آموزشی توسط دانشجوی رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس تولید شد.


به گزارش آنا، یاسر میرشاهی دانشجوی واحد فردوس توانست سه نرم افزار آموزشی و کمک درسی با قابلیت نصب در اندروید، برای دانشجویان علوم پزشکی تولید کند.


این نرم افزارها شامل نرم افزار «آموزش تجهیزات پزشکی» در باره نحوه کار با همه تجهیزات و دستگاه های موجود در بیمارستان با تصاویر و مارک دستگاه؛ «نرم افزار ترالی اورژانس» با محتوای آموزش داروهای ترالی اورژانس به صورت کلیدی و محاسبات دارویی و انتی دوت ها و «نرم افزار پرستاران می‌دانند» که آموزش بیماری ها، محاسبات دارویی و تکنیک های پرستاری را دربردارد، است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب