دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1395 - 09:08
در حکمی از سوی لادن مقدم

رئیس دانشکده فنی و مهندسی و کشاورزی واحد گرمسار تغییر کرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در حکمی، رئیس جدید دانشکده فنی و مهندسی و کشاورزی این واحد را منصوب کرد.
کد خبر : 162892

به گزارش خبرنگار آنا، در حکمی از سوی دکتر علیرضا لادن مقدم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، مهندس حبیب عربی به عنوان رئیس جدید دانشکده فنی و مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار منصوب شد.


لادن مقدم در حکم عربی، آورده است: احتراماً به موجب این حکم به عنوان رئیس دانشکده فنی و مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار منصوب می شوید. امید است با تعهد به اجرای برنامه های تدوین شده توسط جنابعالی، در سایه ایزد منان با صداقت کاری، امانت داری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشید.


وی در نامه ای از زحمات و خدمات دکتر علیرضا ایزدبخش عضو هیات علمی گروه مهندسی برق - کنترل در دوران تصدی ریاست دانشکده فنی و مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار هم تشکر کرد.


حبیب عربی، دانشجوی دوره دکتری تخصصی مکانیک، گرایش دینامیک کنترل در دانشگاه گیلان و عضو هیات علمی گروه مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار است و اجرای 2 طرح پژوهشی، ارائه 2 مقاله در همایش های ملی، 4 مقاله در همایش های بین المللی و 2 مقاله آی اس آی را در سوابق علمی و پژوهشی خود ثبت کرده است.



عربی از سال 1390 تا 1392 رئیس اداره پژوهش دانشکده فنی و مهندسی و از سال 92 تا 94 مدیر گروه کارشناسی ارشد هوافضا و کارشناسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار را در کارنامه اجرایی خود ثبت کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته