دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1395 - 00:01
درگفت‌وگو با آنا؛

پورموسوی: مهم‌ترین حریف ما لخویا قطر است/ قول حل مشکل مالی عادی شده

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: مهم‌ترین حریف ما در گروه B لخویا قطر است. تیم آماده‌ای که 4 امتیاز دارد و بدون تردید ما برای آنکه بخت اول صعود باقی بمانیم باید این تیم آماده را شکست دهیم.
کد خبر : 162853

سیروس پورموسوی درباره پیروزی با ارزش شاگردانش برابر الجزیره به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «برای پیروز شدن برابر حریف اماراتی برنامه داشتیم و می‌دانستیم که می‌شود در این بازی پیروز شد. نقشه ما این بود که برخلاف انتظار تیم مقابل به جای دفاع کردن حمله کنیم و به گل برسیم. بعد به دنبال اداره بازی باشیم. البته تصور خود من این بود که شاید این برنامه با شکست روبرو شود اما به گل رسیدیم و در ادامه هم موفق شدیم از گلی که زدیم به خوبی محافظت کنیم.»


وی ادامه داد: «شاگردانم فوق تصور ظاهر شدند و با دوندگی بیش از حد خود اجازه ندادند تا تیم الجزیره به بازی برگردد. ما توجهی به قدرت مالی و امکانات حریف اماراتی نداشتیم و سعی کردیم با غیرت و تعصب بازی کنیم. اگرچه می‌دانم که همیشه نمی‌توان با این روش به نتیجه رسید چرا که حریفان هم تلاش می‌کنند تا بازنده نباشند و در بسیاری از مواقع هم به هدفی که دارند، می‌رسند.»


سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به این موضوع که 6 امتیاز تضمینی برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان نیست، بیان داشت: «پیش از شروع رقابت‌های مرحله گروهی ما به خاطر مشکلات شدید مالی که داشتیم، شانس آنچنانی برای موفقیت نداشتیم اما حالا 6 امتیاز داریم و بیش از 3 تیم دیگر گروه برای رفتن به مرحله بعدی شانس داریم اما هنوز برای حضور در مرحله بعد باید بجنگیم. مهم‌ترین حریف ما در گروه B لخویا قطر است. تیم آماده‌ای که 4 امتیاز دارد و بدون تردید ما برای آنکه بخت اول صعود باقی بمانیم باید این تیم آماده را شکست دهیم. اگر موفق به این کار شویم آن وقت احتمال آنکه به مرحله حذفی برسیم خیلی زیاد می‌شود.»


او درباره اینکه چه عاملی را در موفقیت تیمش در آسیا موثر می‌داند، اظهارداشت: «ما تیم یکدستی داریم که فصل پیش قهرمان لیگ برتر شد. این فصل هم می‌توانستیم جزو مدعیان قهرمانی باقی بمانیم اما عدم توجه به زحمات بچه‌ها که همراه با مشکلات شدید مالی بود، باعث شد تمرکز بازیکنان تیم برهم بخورد و از جریان رقابت‌ها خارج شویم. با این حال بازیکنان استقلال خوزستان سعی کردند با مشکلات کنار بیایند و در نیم فصل دوم نتایج بهتری هم گرفتیم. هنوز هم این شانس را داریم که برای کسب سهمیه بجنگیم. در آسیا هم ما از همان اول با همه وجود با حریفان بازی کردیم و بازیکنان هوش و حواس‌شان را روی دیدار با رقبا گذاشتند و نتیجه هم گرفتیم.»


پورموسوی درباره اینکه نتایج خوب استقلال خوزستان در آسیا موجب آن می‌شود که حمایت‌های لازم از این تیم شود، گفت: «بارها به ما قول داده‌اند اما این قول‌ها عملی نشده و دیگر برای ما عادی است. امیدوارم این 6 امتیازی که گرفتیم مسئولین استانی را به سمتی ببرد که از نماینده آسیایی خوزستان حمایت شود. اگر این اتفاق بیفتد، ما با انگیزه بیشتری به مصاف حریفان خود خواهیم رفت و امیدوارانه‌تر در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا با حریفان بازی خواهیم کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته