دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1394 - 09:34
معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران:

زیر چیزی که به مصلحت شهر نیست را امضا نمی‌کنم!

معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هر چیزی که در بر گیرنده منافع شهر و مصالح شهروندان بوده، حتما زیر آن را امضاء می‌کنیم، یادآور شد: کسی نتوانسته مرا مجاب کند زیر چیزی که منفعت شهر و مصلحت شهروندان را در بر نداشته، امضاء بزنم.
کد خبر : 16276

به گزارش گروه اجتماعی آنا، عباس جدیدی افزود: تفکر حاکم بر شهر باید آسیب‌ها و تهدید‌ها را شناسایی کرده و تا حد ممکن آن‌ها را کاهش داده و به حداقل میزان ممکن برساند. همچنین با ایجاد فضا‌ها و بسترهای مناسب و توسعه امکانات و تسهیلات شهری، فرصت‌ها را در جهت آرامش و رفاه شهروندان به حداکثر میزان ممکن افزایش دهد.


وی با اشاره به اینکه یکی از فرصت‌های خدمت به شهر و شهروندان، انجام کارهای مدنی و فعالیت‌های اجتماعی و ارتباط مستقیم و رو در رو با اقشار مختلف مردم است، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های شهر از جمله ساخت سالن‌های ورزشی و بالا بردن سرانه‌های شهری از جمله ارتقای سرانه‌های ورزشی، می‌تواند پاسخ‌گوی بخشی از دغدغه‌های مردم به ویژه جوانان باشد.


جدیدی با بیان اینکه کار در شورای شهر به عنوان مجموعه‌ای فعال، سنگین و پر چالش است، تصریح کرد: در جهت انجام وظایف سخت شورا، خرد جمعی که از الزامات و اقتضائات جوامع مدنی پیشرفته و توسعه یافته است را در شورا به کار گرفته‌ و با صبر، ممارست و تحمل همراه با بصیرت و بینش علمی، بومی، دینی و فرهنگی، امور شهر را به پیش می‌بریم.


وی با بیان اینکه اگر از فرهنگ خودمان دور شویم، در حقیقت از جاده اصلی دور افتاده‌ایم، ‌ اظهار کرد: توسعه نباید باعث دور شدن ما از فرهنگ اصیلمان شود و همه چیز ما باید وابسته به فرهنگ خودمان باشد و هویت دینیمان را می‌باید در تمام شئونات زندگی از جمله موضوعات شهری حفظ کنیم و این موضوع مهم را می‌بایست به عنوان خط قرمز برای خود قرار دهیم.


جدیدی با بیان اینکه معاونت نظارت شورا در تمام موضوعات شهری ورود دارد، تصریح کرد: این نظارت گستره وسیعی از موضوعات از ساخت‌وساز‌ها تا مباحث اجتماعی و فرهنگی و از برنامه و بودجه شهر تا طرح‌ها و لوایح شهری را در بر می‌گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته