دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1395 - 13:02
آقای گل لیگ آزادگان در گفت وگو با آنا

مگر می‌شود بازیکن پرسپولیس حاشیه نداشته باشد/ از هر کجا شوت می‌زنم توپ وارد دروازه می‌شود/ هنوز‌نمی دانم چرا از پرسپولیس جدا شدم

محمد عباس‌زاده گفت: کدام بازیکن است که حاشیه نداشته باشد؟ می گویند محمد عباس زاده در پرسپولیس حاشیه داشت ولی می‌شود بازیکنی در این تیم بازی کند و حاشیه نداشته باشد؟
کد خبر : 162716

امیرحسین فلاح-گروه ورزشی: محمد عباس‌زاده مهاجم سال‌های قبل پرسپولیس تهران است که نتوانست در این تیم ارزش‌های خودش را نشان دهد و بعد از یک فصل دوری از فوتبال نیم فصل دوم سال گذشته را در راه‌آهن گذراند اما در این تیم هم عملکرد موفقی نداشت. عباس زاده در فصل جدید راهی قائمشهر و تیمی شد که فوتبالش را از آنجا شروع کرد. نساجی که در سال‌های گذشته مهاجمان خوبی مانند مهرداد اولادی، علی علیپور و همین محمد عباس زاده را به فوتبال ایران معرفی کرد، در این فصل هم توانست سکوی پرتابی برای این بازیکن باشد.


محمد عباس زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، پاسخگوی سوالات ما بوده است.


*در این فصل با 20 گل ،آمار گلزنی عجیبی در نساجی به ثبت رساندی و به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ دسته یک قرار داری؟


-خوشبختانه در این فصل خدا با من است و از هر کجا شوت می‌زنم توپ وارد دروازه می‌شود.(باخنده)


*وضعیت نساجی را چطور ارزیابی می‌کنی؟


-وضعیت نساجی از اول فصل خوب بود اما در نیم فصل دوم با تغییراتی که در کادر فنی پیش آمد تیم دچار مشکل شد و خوشبختانه یکی دو هفته است که دوباره روند نتیجه‌گیری تیم خوب شده است.


*فکر می‌کنی امسال بتوانید به لیگ برتر صعود کنید؟


-آرزوی تمام مردم قائمشهر صعود نساجی به لیگ برتر است. واقعا این هواداران لیاقت لیگ برتری شدن را دارند. در این فصل تیم‌های زیادی شانس صعود به لیگ برتر را دارند که نساجی هم یکی از این تیم‌هاست.


*دقیقا. در حال حاضر به جدول نگاه می‌کنیم تا تیم دهم جدول شانس صعود دارند.


-لیگ دسته اول در این فصل با حساسیت زیادی دنبال می‌شود و الان نصف تیم‌ها شانس صعود دارند. ما هم یکی از تیم‌هایی هستیم که می‌توانیم در ادامه راه با کسب نتایج خوب به لیگ برتری شدن امیدوار شویم.


*نساجی در ادامه لیگ بازی‌های حساسی را هم پیش رو دارد.


-بله. ما از هشت بازی باقی‌مانده شش بازی را با تیم‌های صدرجدول داریم که بازی‌های شش امتیازی برای ما محسوب می‌شوند و اگر بتوانیم در این بازی‌ها نتایج خوبی کسب کنیم قطعا به لیگ برتر صعود می‌کنیم.


*برگردیم به عقب و زمان حضورت در پرسپولیس.


-من نمی‌خواهم در مورد گذشته صحبت کنم و فکر کردن در مورد اتفاقات گذشته هم برای من سخت است.


*چرا نتوانستی در پرسپولیس خودت را نشان دهی؟


-من واقعا نفهمیدم در پرسپولیس برای من چه اتفاقی افتاد و هنوز دلیل رفتنم از این تیم را نمی‌دانم.



*با توجه به عملکرد درخشانت در این فصل به حضور در تیم‌های لیگ برتری فکر نمی‌کنی؟


-من نیم‌فصل اول هم از پنج تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم و می‌توانستم نیم‌فصل دوم را در یکی از این تیم‌ها به میدان بروم. اما ترجیح دادم که فوتبالم را در نساجی ادامه دهم و در پایان فصل در مورد فصل بعد تصمیم‌گیری کنم.


*اوضع مالی نساجی خوب شد؟


در نیم فصل اول مشکلات زیادی داشتیم و حتی امکانات اولیه هم سر تمرینات نداشتیم اما رفته رفته وضعیت ما بهتر شد و در حال حاضر هم از شرایط باشگاه راضی هستم.


*برگردیم به پرسپولیس، فکر می‌کنی حاشیه‌ها باعث عدم درخشش تو در پرسپولیس شد؟


-مثلا چه حاشیه‌ای؟


*حاشیه‌هایی که برای یک بازیکنی که از یک تیم شهرستانی به پرسپولیس یا استقلال منتقل می‌شود، به‌وجود می‌آید.


-کدام بازیکن است که حاشیه نداشته باشد؟ می گویند محمد عباس زاده در پرسپولیس حاشیه داشت ولی می‌شود بازیکنی در این تیم بازی کند و حاشیه نداشته باشد؟


*در نساجی که حاشیه نداری؟


-من نساجی را به خاطر آرامش خودم انتخاب کردم و در این فصل هم تصمیم گرفتم که فقط به فوتبالم توجه کنم تا جواب برخی از افراد را بدهیم.


*چه افرادی؟


-عده‌ای که بعد از رفتن من از پرسپولیس می‌گفتند فوتبال عباس‌زاده تمام شد. می‌خواستم در این فصل ثابت کنم که هنوز می توانم در سطح اول فوتبال ایران باشم.


*مهمترین آرزوی فوتبالی که داری چیست؟


-صعود نساجی به لیگ برتر. واقعا از ته دل دوست دارم این تیم لیگ برتری شود.


*به برگشت به پرسپولیس هم فکر می‌کنی؟


-حتما. من تمام تلاشم را برای پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس می‌کنم. واقعا آرزوی هر بازیکنی است که با پیراهن پرسپولیس بازی کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب